;
coinex

در نهایت ممکن است شاهد ویژگی‌های دستیار گوگل در iMessage باشیم

ویژگی‌های دستیار گوگل در iMessage

در نهایت ممکن است شاهد ویژگی‌های دستیار گوگل در iMessage باشیم. با عرضه گوشی های پیکسل گوگل، یکی از ویژگی‌های برجسته این تلفن‌ ها برای کاربران، ادغام مفید آن با دستیار گوگل است.

دستیار گوگل در اصل نسخه ارتقا یافته آن چیزی است که این شرکت با آن شروع کرد و در حال حاضر یکی از بهترین دستیاران مجازی در میان دستیاران تلفن‌های هوشمند است. دستیار گوگل یکی از قابل ‌توجه ‌ترین ویژگی ‌های تلفن ‌های گوگل پیکسل است. دستیار گوگل می‌تواند وارد پیام‌های شما شود و بر اساس آنچه در مکالمه شما در حال وقوع است، اطلاعات متنی ارائه کند. هنگامی‌ که این ویژگی شروع به کار کند، متوجه خواهید شد که بسیار مفید و مناسب است.

با توجه به گفته AppleInsider ممکن است دستیار مجازی سیری به قابلیت‌ هایی شبیه به آنچه دستیار گوگل در پیام‌ ها انجام می‌ دهد، مجهز شود. البته لازم به ذکر است که اپل پتنتی را نیز برای این ویژگی ثبت کرده که در اطلاعات این پتنت آمده است که مردم در یک مکالمه در iMessage به ‌وسیله Siri می ‌توانند منطقه جغرافیایی خاصی را مشخص کنند، در مکالمات به‌ طرف مقابل پول ارسال کنند و مناسبت‌ هایی را برنامه‌ ریزی کنند.

همانطور که در پتنت نشان داده ‌شده، با تایپ کردن عبارت ” سیری چه زمانی وقت همه ما برای گرفتن ناهار آزاد است؟ ” ، سیری بی‌درنگ وارد عمل خواهد شد و تمام تاریخ‌ها و زمان‌هایی که دو طرف وقت آزاد دارند را بنابر تقویمشان، نشان خواهد داد. علاوه بر این زمانی که عبارت ” سیری می‌توانی 10 دلار برای برت ارسال کنی؟ ” را تایپ کنید، سیری به‌ سرعت تمام برنامه ‌هایی را که با آن قادر به ارسال پول هستید را به شما نشان می‌دهد.

اگر چه تمام موارد آمده در پتنت به این معنی نیست که این ویژگی‌ها را در آینده حتما خواهیم دید؛ اما به نظر می‌رسد این ویژگی‌ های عملی و قابل ‌قبول، هنگام استفاده از iMessage بسیار مفید و کارآمد باشند. به‌علاوه، با توجه به این ‌که در حال حاضر گوگل به‌وسیله دستیار خود چیزی شبیه به این ویژگی‌ها را ارائه می‌کند، منتظر عملی شدن این ثبت اختراع در آینده از سوی اپل نیز هستیم.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر