;
coinex

تصاویری از اندروید 7.0 نوقا در گوشی اچ تی سی 10 به بیرون درز کرد

اندروید 7.0 نوقا در گوشی اچ تی سی 10

تصاویری از اندروید 7.0 نوقا در گوشی اچ تی سی 10 به بیرون درز کرده است. به ‌تازگی اولین تلفن هوشمند HTC آخرین آپدیت اندروید یعنی اندروید 7.0 نوقا را دریافت کرده و اکنون این شرکت بر روی انتشار ‌به روزرسانی برای دیگر تلفن‌ های هوشمند خود، تمرکز کرده است.

اولین دستگاهی که اندروید 7.0 نوقا را دریافت کرده گوشی HTC 10 است. طبق گفته افشاگر HTC یعنی LlabTooFer ممکن است کاربران اروپایی اچ تی سی 10 این به روزرسانی را در ماه دسامبر (آذر) دریافت کنند.

با توجه به تصاویر منتشر شده، HTC با آپدیت اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 پیشرفت بزرگی داشته است و به ‌زودی این به روزرسانی را برای همه تلفن‌ های هوشمند خود منتشر خواهد کرد. می ‌توانید تمام عکس‌ های منتشر شده را در گالری زیر مشاهده کنید؛ اما قبل از آن مایل هستیم حقیقتی را که توسط HTC در رابطه با تجربه خام اندروید گفته است را برای شما بازگو کنیم.

این به روزرسانی جدید ویژگی‌ های بسیار زیادی را برای گوشی HTC 10 به ارمغان می‌آورد؛ اما چیزی که در این تصاویر مشخص است تنها تغییر جزئی بصری است. برخی میانبرها و قفل صفحه ، همچنین ساعت و ویجت آب و هوا تغییر کرده است.

HTC 10 قطعا تنها گوشی هوشمند ساخته شرکت تایوانی نخواهد بود که به روزرسانی اندروید 7.0 نوقا را دریافت می‌کند. در واقع ممکن است تلفن هوشمند بعدی که بزودی به روزرسانی نوقا را دریافت خواهد کرد، اچ تی سی One M9 باشد.

با توجه به گفته همان افشا کننده، گوشی HTC One M9 این به روزرسانی را در اواخر ماه دسامبر (آذر) و یا ژانویه (دی) دریافت خواهد کرد. طرفداران تلفن‌های HTC برای یک ماه هیجان‌انگیز آماده ‌باشند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر