;
coinex

لنوو زوک اج در انتوتو ظاهر شد؛ اسنپدراگون 821 قدرتنمایی می‌کند!

لنوو زوک اج در انتوتو ظاهر شد؛ اسنپدراگون 821 قدرتنمایی می‌کند!

به نظر می رسد که کمپانی لنوو در حال کار بر روی پرچمدار جدید خود است. این خبر را مدیرعامل این شرکت در هفته قبل اعلام کرد و گوشی جدید کمپانی خود را لنوو زوک اج (Lenovo ZUK Edge) معرفی کرد.

اکنون گویا این دستگاه جدید در بنچمارک انتوتو محک خورده و مشخصات اصلی آن توسط این وب‌سایت مورد تایید قرار گرفته است.

گوشی لنوو زوک اج (شماره سریال Z2151) به یک پردازنده اسنپدراگون 821 با سرعت کلاک 2.35 گیگاهرتز، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. اندازه نمایشگر آن هنوز مشخص نیست؛ اما میدانیم که وضوح تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) دارد.

گوشی لنوو زوک اج (شماره سریال Z2151) به یک پردازنده اسنپدراگون 821 با سرعت کلاک 2.35 گیگاهرتز، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است

یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و برای دوستداران سلفی به یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. یکی از جالب‌ترین مشخصات لنوو زوک اج که در بنچمارک انتوتو به آن اشاره شده است، وجود سیستم عامل اندروید 7 نوقا است.

از دیگر مشخصات گوشی جدید لنوو که در شایعات قبلی منتشر شده بود، می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد. لنوو زوک اج با این مشخصات توانست در بنچمارک انتوتو امتیاز بالای 160 هزار را به دست آورد که انصافا امتیاز حیرت انگیزی است!

با توجه به نام این گوشی، این دستگاه به احتمال زیاد با قابی بدون حاشیه خودنمایی خواهد کرد. دستگاهی که بر اساس شنیده ها با با کمترین مقدار حاشیه در لبه های خود همراه بوده و طراحی زیبایی دارد. تصویر زیر، هفته گذشته از این گوشی در فضای وب منتشر شد.

لنوو زوک اج

گزارش ها نشان می ‌دهد که لنوو زوک اج از طریق وب‌سایت JD.com در چین و در سه نسخه متفاوت در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 435 دلار، مدل 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 478 دلار و بالاترین نسخه آن با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی 536 دلار عرضه خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر