;
coinex

گوشی‌های هوشمند نوکیا قرار است در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی شوند

گوشی‌های هوشمند نوکیا

گوشی‌های هوشمند نوکیا قرار است در کنگره جهانی 2017 رونمایی شوند. نوکیا، برند افسانه‌ای که از سال‌ها قبل در زمینه گوشی‌های موبایل در میان مردم سراسر جهان شناخته شده و از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است، قصد بازگشت به عرصه گوشی‌های هوشمند در سال آینده را دارد.

ما اخیرا گزارش‌ هایی مبنی بر این موضوع در چند روز گذشته منتشر کردیم، طبق اخباری که نوکیا برای سال 2017 اعلام و تایید کرده است؛ این برند قصد دارد تا سال آینده به صنعت تولید گوشی‌های هوشمند بازگردد.

امروز اخبار جدید و هیجان انگیزی برای طرفداران برند نوکیا داریم. این کمپانی فنلاندی قصد دارد که جدیدترین گوشی هوشمند خود را در مدت زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل در سال 2017 معرفی کند.

HDM، کمپانی که هم اکنون مجوز راه اندازی و انتشار گوشی‌های نوکیا در 10 سال آینده را دارد، حضور خود را در نمایشگاه تجاری‌ای که طبق برنامه ریزی قرار است در 27 فوریه آغاز شود تایید کرده است.

تنها دلیل منطقی‌ای برای حضور HDM در کنگره جهانی موبایل (2017 MWC)، به نمایش گذاشتن برخی از گوشی‌هاست و از آن جایی که این کمپانی بر روی توسعه گوشی‌ های هوشمند نوکیا تمرکز کرده است، انتظار می‌رود که از برخی از آن‌ها در این نشست پرده برداری کند.

تنها نکته‌ای که باقی می ‌ماند این است که HDM Global و نوکیا قصد دارند چه تعداد گوشی هوشمندی در 3 ماهه اول سال 2017 معرفی کنند و دقیقا چه زمانی این گوشی‌ها در بازار عرضه خواهند شد؟

ما تنها از یکی از گوشی‌های هوشمند برند نوکیا خبر داریم، گوشی نوکیا D1C که شایعات زیادی نیز در مورد آن منتشر شده است و قرار است با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا منتشر شود.

نوکیا D1C گوشی هوشمند نسبتا خوبی است که با یک پردازنده 1.4GHz کوالکام اسنپدراگون 430 طراحی شده است، این گوشی از 3 گیگابایت رم برخوردار است و همچنین دارای 16 و 32 گیگابایت فضای داخلی است.

اخیرا شایعاتی نیز منتشر شده که حاکی از آن است که نوکیا D1C دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح فول اچ دی (1080p) است، همچنین این گوشی از دوربین پشتی چشمگیر 16 مگاپیکسلی برخوردار است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر