;
coinex

فاجعه نوت 7 در آمریکا لطمه زیادی به کمپانی سامسونگ وارد نکرده است

فاجعه نوت 7

با توجه به فراخوان اول سامسونگ برای فاجعه نوت 7 در جهان، به راحتی می‌توان وفاداری مشتریان به برند سامسونگ را متوجه شد و درک کرد. پس از اینکه اشتباهاتی رخ داد و باعث اتفاقاتی پس از آن شد، واکنش سامسونگ نسبت به این قضیه و تلاش برای حل این مشکل جای تقدیر دارد. به هر حال فراخوان دوم و گزارش‌ های نوت 7 آن چنان خودستایی از این کمپانی نشان نمی‌دهد.

با این حال به نظر می‌رسد با تمامی اتفاقاتی که افتاد و همه ما شاهد آن بودیم، آنقدری که انتظار می‌رفت و سامسونگ خود را برای آن آماده می‌کرد، لطمه زیادی به این برند وارد نشده است. با توجه به نتایج نظرسنجی‌های اخیر خبرگزاری های رویترز و ایپسوس، می‌توان فهمید که طرفداران و مشتریان سامسونگ هنوز هم به این برند وفادار هستند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که 91 درصد از مشتریان کنونی سامسونگ قصد خرید گوشی‌های هوشمند دیگری از این کمپانی را دارند، درحالی که 92 درصد آن‌ها گفته‌اند که محصولات دیگر این کمپانی را نیز خریداری خواهند کرد. خبرگزاری رویترز اشاره کرده است که این میزان وفاداری همانند وفاداری مشتریان اپل است که به گفته آن‌ها 92 درصد از مشتریان قصد خرید دیگر گوشی‌های هوشمند آیفون و 89 درصد آن‌ها قصد خرید محصولات دیگر شرکت اپل را دارند.

این میزان وفاداری پس از انتشار گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 8 که زمان معرفی آن سال آینده است، ثابت خواهد شد. با توجه به این گفته‌ها باید منتظر ماند و دید که این گوشی هوشمند سال آینده در چه وضعیتی قرار خواهد داشت.

.

منبع : Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر