;
coinex

با شارژر HighRise Duet ، آیفون و اپل واچ خود را همزمان شارژ کنید

با شارژر HighRise Duet آیفون و اپل واچ خود را همزمان شارژ کنید

شرکت Twelve South که یکی از فعالان در عرصه تولید لوازم جانبی و گجت‌های خاص به شمار می‌رود، محصولی جدید به نام شارژر HighRise Duet را معرفی کرده است که به کمک آن می‌توانید آیفون و اپل واچ خود را به صورت همزمان شارژ کنید. بدنه این شارژر از جنس فلز براق بوده و با ترکیب این مورد با چرم، یک محصول شیک و جذاب تولید کرده که دل کاربران را خواهد برد! این شارژر دوگانه مجهز به پورت لایتنینگ و محفظه مخصوص شارژ اپل واچ است.

با استفاده از شارژر HighRise Duet و قرار دادن آن در کنار رخت خواب خود، می‌توانید از اپل واچ خود در هنگام شارژ به عنوان یک ساعت رومیزی نیز استفاده کنید. HighRise Duet، اولین شارژر اپل واچ است که این محصول را با حالت Nightstand شارژ می‌کند.

زمانی که شما اپل واچ خود را به محفظه شارژر متصل می‌کنید، ساعت هوشمند شما به صورت خودکار به حالت Nightstand درآمده و عملکردی مانند یک ساعت رومیزی را در پیش می‌گیرد. برای محافظت از اپل واچ، سطح بدنه شارژر HighRise Duet با چرم زیبا و شکیلی پوشانده شده است.

highrise-duet

شارژر دوگانه HighRise Duet اپل، آیفون و اپل واچ شما را به صورت همزمان و در فضایی به شعاع ۹.۵ سانتیمتر شارژ کرده و به دلیل وزن مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده است (حدود ۵۰۰ گرم)، می‌توانید به راحتی و با یک دست، دیوایس‌های خود را از روی آن بردارید.

شما می‌توانید شارژر HighRiseDuet را با قیمتی معادل ۱۱۹.۹۹ دلار از آمازون خریداری نمایید.

.

منبع: iClarified

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر