;
coinex

به روزرسانی جدید اینستاگرام با ویژگی پخش زنده ویدیو و ارسال تصاویر محو شونده

به روزرسانی جدید اینستاگرام با ویژگی پخش زنده ویدیو و ارسال تصاویر محو شونده عرضه شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی که تقریبا یک هفته پیش به صورت رسمی توسط اینستاگرام تایید شده بود، امروز معرفی شد. قابلیت استوری اینستاگرام به ویژگی پخش زنده مجهز شد. متاسفانه باید بگوییم که این ویژگی هنوز در دسترس نیست و اینستاگرام اعلام کرده است که قابلیت پخش زنده در بخش استوری و اکسپلور در هفته های آینده برای سرتاسر جهان عرضه خواهد شد.

برای استفاده از قابلیت پخش زنده در اینستاگرام به راحتی می توانید با کشیدن صفحه به سمت راست از بخش خانه به بخش دوربین رفته و با فشردن دکمه “Start Live Video” می توانید به ضبط و پخش ویدیو به صورت زنده در این شبکه اجتماعی بپردازید. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که اینستاگرام، محدودیت 1 ساعته را برای استفاده از این بخش در نظر گرفته است.

هر وقت یکی از افرادی که شما او را دنبال می کنید، شروع به پخش زنده در اینستاگرام کند، شما در بخش استوری خود شاهد تگ (برچسب) Live یا زنده در زیر عکس پروفایل آن شخص خواهید بود. همچنین، شما قادر خواهید بود تا در حین این پخش زنده در اینستاگرام ، این ویدئو را لایک کرده و یا برای آن کامنت بگذارید.

پخش زنده ویدیویی تنها قابلیتی نبود که امروز از طرف اینستاگرام معرفی شد. توسعه دهندگان در این به روزرسانی جدید قابلیت مخفی کردن تصاویر و ویدئوهایی را که شما در قسمت دایرکت برای دوستان و یا گروه ها ارسال می کنید را به این شبکه اجتماعی اضافه کرده اند.

اساسا، اکنون کاربران اینستاگرام قادر هستند تا تصاویر و ویدوهایی را به صورت فوری که قابلیت ناپدید شدن را دارند، به صورت مستقیم برای اشخاص خاصی و یا گروه های مختلف ارسال کنند. به راحتی با کشیدن صفحه نمایش به سمت راست و رفتن به بخش دوربین می توانید عکسی گرفته و یا ویدیویی ضبط کنید و سپس با فشردن آیکون پیکان رو به جلو، می توانید آن را برای هر شخص و یا گروهی که دوست دارید ارسال کنید.

علاوه بر این، شما می توانید یک گروه را انتخاب و یا گروه جدیدی بسازید و ویدیو و یا تصویری را به صورت همزمان برای آنها و یا یک شخص خاص ارسال کنید. باید اضافه کنیم که این تصاویر و ویدیوها به محض اینکه توسط دوستان شما مشاهده شد، به طور خودکار ناپدید می شوند.

همچنین، اینستاگرام هنگامی که ویدیو دوباره پخش شود و یا از صفحه نمایش اسکرین شاتی گرفته شود با یک هشدار به شما خبر می دهد. شما نمی توانید تصاویر و ویدیوهای ناپدید شونده برای همه افراد بفرستید. شما تنها قادر هستید تا این تصاویر و ویدیوهایی را برای کسانی ارسال کرده که آنها را دنبال می کنید، .

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هنوز واسه من که نیومده نمیدونم چرا … هزار بار آپدیت کردم

    پاسخ