;
coinex

با این ساعت هوشمند شگفت انگیز می توانید در آینده کامپیوتر خود را کنترل کنید

با این ساعت هوشمند شگفت انگیز می توانید در آینده کامپیوتر خود را کنترل کنید

محققان به دنبال ساخت ساعت هوشمند شگفت انگیز هستند که می تواند در آینده کامپیوتر شما را با حرکات دست، کنترل کند.

آیا یادتان می آید که تام کروز چگونه در فیلم گزارش اقلیت صفحه نمایش کامپیوتر خود را با یک حرکت دست روشن می کرد؟ حال محققان دانشگاه Carnegie Mellon University در حال تلاش هستند تا این ویژگی را به کمک یک ساعت هوشمند شگفت انگیز که سنسورهای مختلفی را در خود جای داده است به حقیقت نزدیک کنند تا کارهایی نظیر پخش و جا به جایی میان ویدیوها به سادگی یک بشکن زدن با دست انجام شود.

با تغییر نرخ نمونه برداری از یک شتاب سنج ساعت هوشمند، محققان موفق شدند که آن را به وسیله یک روش کاملا جدید با یک کامپیوتر مرتبط کنند. با افزایش فرکانس نرخ نمونه برداری به نزدیک 3900 درصد، از 100 هرتز به 4 کیلوهرتز، این ساعت جدید به گونه ای طراحی شده است که می تواند حتی کوچک ترین امواج صوتی را نیز دریافت و تحلیل کند.

این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که بتواند با دستگاه خود، سازهای صوتی مانند گیتار را تنظیم کند. به این صورت که زمانی که شما گیره های گیتار را بچرخانید، این ساعت با دریافت سیگنال های صوتی مختلف تولید شده توسط گیتار، در هر حالت آن ها را تحلیل کرده و شما را برای تنظیم ساز خود در بهترین حالت راهنمایی می کند.

این حالت می تواند تفاوت میان بسیاری از “حرکات” را که کاربر ممکن است هنگام استفاده آنها انجام می دهد را تشخیص دهد که تعداد این حرکت در این هنگام، تقریبا بی نهایت است. این محصول قادر به تفکیک و تشخیص انواع و اقسام حرکات با دست خواهد بود که از جمله این حرکات می توان به بشکن زدن، دست زدن، چرخش دست، بالا آوردن آن و بسیاری از حرکات دیگر که یک کاربر هنگام استفاده از یک رابط کاربری این چنینی با کامپیوتر ممکن است که آن را انجام دهد، اشاره کرد.

محققین دانشگاه Carnegie Mellon University یک ویدیو بسیار جالب از این ساعت هوشمند شگفت انگیز ساخته اند که در آن نشان می دهند که این دستگاه قادر به تشخیص چه حرکاتی از دست است. می توانید در لینک منبع این ویدیو را مشاهده کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر