;
coinex

سونی اولین به روزرسانی مفهومی اندروید 7.0 به همراه پچ امنیتی ماه نوامبر (آذر) را برای گوشی اکسپریا ایکس منتشر کرد

سونی اولین به روزرسانی مفهومی اندروید 7.0 به همراه پچ امنیتی ماه نوامبر (آذر) را برای گوشی اکسپریا ایکس منتشر کرد

سونی اولین به روزرسانی مفهومی اندروید 7.0 به همراه پچ امنیتی ماه نوامبر (آذر) را برای تلفن Xperia X منتشر کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با ما همراه باشید.

از یک هفته قبل شرکت ژاپنی سونی شروع به انتشار به روزرسانی مفهومی اندروید 7.0 نوقا برای تلفن هوشمند تک سیمکارت سونی اکسپریا ایکس کرد. همچنین سونی به کاربران قول داده بود که تا آخرین نسخه اندورید 7.0، انتشار این به روزرسانی ها را ادامه دهد.

امروز سونی با انتشار به روزرسانی مفهومی اندروید 7.0 برای سونی اکسپریا ایکس تا حدی به وعده خود عمل کرد. سونی تائید کرده که این به روزرسانی به همراه ویژگی‌ های جدید و امکانات تازه، آخرین نسخه پچ امنیتی ماه نوامبر ( آذر ) را نیز به این تلفن هوشمند اضافه می‌کند.

این به روزرسانی نسخه 38.1.A.0.342 است که 223 مگابایت حجم دارد و با توجه به حجم کم آن، نیاز نیست برای دریافت و نصب زمان زیادی صرف کنید.

به روزرسانی مفهومی اندروید 7.0

بنا به گفته سونی، این به روزرسانی شامل یک خانه یا صفحه اصلی جدید است که با بسته ‌های آیکون مشکل دارد. پس اگر در گذشته از این بسته‌ های آیکون استفاده می‌کردید، اکنون لازم است که آن‌ها را از قسمت تنظیمات Home یا همان صفحه اصلی حذف کنید. به ‌منظور انجام این کار، باید قبل از به روزرسانی دستگاه به اندروید 7.0، تنظیمات Home را به حالت پیش‌ فرض تغییر دهید.

از ویژگی‌ های جدید این به روزرسانی می ‌توان به پشتیبانی برنامه آلبوم سونی از قابلیت X-reality و همچنین به روزرسانی نرم ‌افزار سنسور اثر انگشت، اشاره کرد. همچنین این آپدیت نسخه جدید Xperia Home و Xperia Transfer  را به دستگاه اضافه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که برخی از مشکلات نسخه قبل مانند مشکل رادیو FM با هدست NC و قابل‌استفاده نبودن دوربین در برخی موارد، برطرف شده‌اند.

.

منبع : PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر