;
coinex

به روزرسانی تلگرام با ویژگی‌های جدید Instant View، تلگراف و چند ویژگی دیگر

به روزرسانی تلگرام با ویژگی‌های جدید Instant View، تلگراف و چند ویژگی دیگر

به روزرسانی تلگرام با ویژگی‌های جدید Instant View و تلگراف و چند ویژگی جدید دیگر عرضه شده است.

تیم تلگرام به تازگی اعلام کرده است که در به روزرسانی نسخه اندروید و iOS این اپلیکیشن، ویژگی ‌های جدید و مهمی اضافه می ‌شوند و بسیاری از ویژگی ‌های بصری بهبود می‌ یابند.

اولین ویژگی اضافه ‌شده در آپدیت جدید تلگرام، Instant View است که به کاربران تلگرام اجازه می‌دهد که مقالات را سریعا بدون اینکه به سایت مطلب مورد نظر مراجعه کنند، ببینند. البته این قابلیت فعلا از تعداد انگشت شماری از سایت ‌ها پشتیبانی می کند؛ اما توسعه دهندگان تلگرام وعده داده‌اند که در هفته ‌های آتی تعداد آن ها را بیشتر کنند.

به منظور استفاده از ویژگی جدید، شما می‌توانید لینک وب سایت مورد نظر را به اشتراک بگذارید و دکمه‌ای با عنوان Instant View برای شما فراهم خواهد کرد که صفحه محلی (نسخه‌ی کامل وب ‌سایت) را نشان می‌دهد. به این ترتیب در وقت و داده شما صرفه جویی می ‌شود.

تلگراف یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی است که در جدیدترین به روزرسانی تلگرام اضافه شده است. این ویژگی یک ابزار انتشار است که به کاربران تلگرام اجازه می‌دهد که پست‌های غنی با مارک‌داون، عکس‌ها و انواع کدهای تعبیه شده ایجاد کنند. همچنین شایان ذکر است که پست‌های تلگراف شامل حال ویژگی Instant View می‌شوند و از نمایش زیبا و سریعی برخوردار می ‌باشند.

امکان بعدی که در این نسخه از تلگرام اضافه شده، ویژگی انتقال به یک تاریخ خاص در گفتگوها است. در واقع شما با فشار دادن جستجو داخل چت و انتخاب تاریخ مورد نظر از منوی تقویمی می‌ توانید به هر تاریخی در گذشته بروید. به خاطر داشته باشید که این ویژگی جدید با تاریخ‌ های آینده کار نمی ‌کند.

تمام ویژگی‌ هایی که به آن اشاره شد، از امروز در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس قرار می‌گیرد. اگر چه این بار کاربران اندروید کمی اضافه تر دریافت کرده‌اند.

بنابراین به منظور اینکه نسخه اندورید تلگرام نیز به خوبی نسخه iOS به نظر برسد، توسعه دهندگان تلگرام اعلام کردند که این آپدیت یک رابط کابری جدید را برای ایجاد گروه‌ها و انتخاب کاربرها در تنظیمات حریم خصوصی به ارمغان می‌آورد.

همچنین کاربران اندروید از رابط کاربری زیبا برای نوتیفیکیشن‌ها لذت خواهند برد و امنیت برای قفل‌های رمز عبور افزایش یافته است (این ویژگی خاص برای کاربران iOS هم در دسترس است).

همچنین این آپدیت، سرعت دوربین را در هنگام گرفتن عکس و فیلم افزایش می‌دهد، فشرده ‌سازی ویدیوها را بهتر انجام می‌دهد، نمایش عکس را بهبود می‌دهد و ویرایش پیام‌ها را آسان تر می ‌کند و کپشن ‌ها را روی تصاویر اضافه می‌کند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر