;
coinex

مایکروسافت قصد ساخت تلفن همراه را دارد

مایکروسافت قصد ساخت تلفن همراه را دارد

مایکروسافت قصد ساخت تلفن همراه را دارد. از آنجایی ‌که تا به‌ حال شرکت مایکروسافت موفقیت زیادی در بازار تلفن‌ های همراه نداشته، از شنیدن خبر ساخته مجدد تلفن همراه توسط این شرکت شگفت‌ زده شدیم.

لازم به ذکر است که این خبر را مدیر عامل مایکروسافت یعنی ساتیا نادلا اعلام کرده است. در حالی ‌که مایکروسافت اذعان می‌ کند موفقیت در این بازار را از دست ‌داده است، مدیرعامل این شرکت می‌گوید، مایکروسافت قصد ماندن در این بازار را با ساخت تلفن همراه جدیدی با ویژگی‌های منحصر به ‌فرد دارد.

سال گذشته مایکروسافت اعلام کرد در سال 2014 مبلغ 7.6 میلیارد دلار را برای خرید دستگاه‌ها و خدمات نوکیا صرف کرده است؛ اما سؤال اینجاست که آیا مایکروسافت بعد از مشخص شدن این هزینه‌ها، دوباره وارد بازار تلفن ‌های همراه می‌شود؟ بنا به گفته مدیر عامل این شرکت، مایکروسافت بدون داشتن ایده جدید و متفاوت از سایرین وارد این صنعت نخواهد شد.

وی با اشاره به گوشی HP Elite x3 افزود در حال حاضر مایکروسافت نقش مهمی در نوآوری ساختاری تلفن‌های هوشمند دارد. اکنون تمرکز این شرکت بر روی بهره‌وری، مدیریت و امنیت است.

ظاهرا تلفن ‌های لومیا در برقراری ارتباط با مصرف ‌کنندگان موفق نبوده‌اند. آشنایی بیشتر عموم مردم با سیستم ‌عامل ویندوز، فروش این تلفن ‌ها را برای مایکروسافت آسان‌ تر کرده است؛ اما مایکروسافت به‌ جای ورود عجولانه به بازاری که در آن شرکت‌ هایی همچون سامسونگ و اپل وجود دارند، منتظر ورود به این بازار با یک ایده جدید و کاری بسیار متفاوت از یک فروش آسان است.

ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت می‌گوید:

ما همچنان به حضورمان در بازار تلفن‌های همراه ادامه خواهیم داد؛ اما نه به عنوان یکی از پیشروهای این بازار، بلکه به‌عنوان ارائه ‌دهنده آخرین نسل تلفن‌ های همراه منحصر به ‌فرد. بنابراین آنچه در گذشته انجام می‌ دادیم را متوقف خواهیم کرد و شروع به تولید تلفن‌ هایی با قابلیت‌ های منحصر به ‌فرد و ویژه برای مشتریانی که دستگاه‌های خاص را می‌خواهند، می‌کنیم و قطعا این کار را به ‌خوبی انجام خواهیم داد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر