;
coinex

وب ‌سایت Swappa طرح‌ های حفاظتی برای تلفن‌ های هوشمند معرفی کرد

طرح‌ های حفاظتی برای تلفن‌ های هوشمند

وب ‌سایت Swappa طرح‌ های حفاظتی برای تلفن‌ های هوشمند معرفی کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

وب‌ سایت آنلاین خرید و فروش گجت Swappa در طول ماه گذشته تغییرات بسیار مهمی کرده است. برای اولین بار شاهد انتشار یک برنامه اندروید تمام‌ عیار برای این وب ‌سایت بودیم. سپس این وب‌ سایت هزینه‌ های خریداران را افزایش داد که با محبوبیت کمی روبه‌رو شد. اکنون این وب‌ سایت از یک امکان دیگر رونمایی کرده که به نظر می‌رسد بسیار کارآمد است.

امروز Swappa آغاز به ارائه طرح‌ های حفاظتی برای تلفن‌ های هوشمند کرده است. می‌توانید این طرح‌های حفاظتی را هنگام خرید یک تلفن هوشمند جدید سفارش دهید. سفارش این طرح ‌های حفاظتی برای دستگاه ‌های خریداری ‌شده شما از وب ‌سایت Swappa، حوادثی مانند ترک خوردن صفحه ‌نمایش، آسیب‌ های پیش ‌آمده توسط آب و دیگر حوادث را پوشش می ‌دهند. اگر هر یک از این اتفاقات برای دستگاه ‌های تحت پوشش این طرح ‌ها بیافتد، وب‌ سایت Swappa کل هزینه تعمیر را در مدت یک سال به عهده خواهد گرفت.

هزینه این طرح‌ های حفاظتی برای تلفن‌ های هوشمند که قیمت آن‌ها 300 دلار یا کمتر است 50 دلار، برای دستگاه‌های که ارزش آن‌ها تا 500 دلار است 60 دلار و برای دستگاه‌هایی تا ارزش 1000 دلار، 70 دلار است. بعد از سفارش هر یک از این طرح‌ ها اگر به این نتیجه رسیدید که دستگاه شما نیاز به حفاظت ندارد، در مدت 30 روز امکان برگرداندن طرح انتخابی را دارید.

اگر چه همه احتیاجی به این طرح ‌های حفاظتی ندارند، بسیار خوب است که وب ‌سایت Swappa سفارش این طرح‌ ها را برای کسانی که به حفاظت از دستگاهشان نیاز دارند فراهم کرده و هیچ اجباری در انتخاب یا عدم انتخاب این طرح‌ های حفاظتی نیست. هم‌ اکنون می ‌توانید این طرح‌ های حفاظتی را برای تلفن‌های خود از طریق این وب ‌سایت سفارش دهید. لازم به ذکر است که طرح‌هایی مانند این برای تبلت ها و لپ تاپ ها در آینده ارائه خواهند شد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر