;
coinex

مسدود شدن حساب توییتر جک دورسی، مدیرعامل این کمپانی؛ اما کاملا اتفاقی!

مسدود شدن حساب توییتر جک دوروسی، مدیرعامل این کمپانی؛ اما کاملا اتفاقی!

توییتر به صورت تصادفی اکانت توییتر جک دورسی بنیان گذار و مدیرعامل کمپانی را مسدود کرد. توییتر اخیرا تعداد زیادی از حساب ها را به دلیل سو استفاده های زیاد مسدود کرد.

این موضوع در سراسر انتخابات ایالات متحده آمریکا و اتفاقات و حواشی پس از آن ادامه داشت. برخی دیگر از کاربران توییتر نیز تصمیم گرفته بودند که نظرات خود را با کامنت هایی تحقیر آمیز بیان کنند. همچنین توییتر تصمیم گرفت که حساب کاربرانی که به نوعی نظارتشان با تروریسم هم سو است را مسدود کند. بنابراین، در طول سال، توییتر حدود 360 هزار حساب را بخاطر یکی از این دلایل ذکر شده، مسدود کرد.

سه روز پیش، جک دورسی یکی از بنیان گذاران و مدیرعامل توییتر این اتفاق را تجربه کرد و فهمید که مسدود شدن حساب توییتر چه حسی دارد. شب گذشته حساب توییتر دورسی به صورت اتفاقی در سرویسی که خودش به ساختن آن کمک کرده بود مسدود شد. زمانی که حساب وی دوباره فعال شد تنها کمتر از 200 دنبال کننده را نشان می ‌داد. اما در نهایت، تمامی 3.8 میلیون دنبال کننده وی بازگشتند.

دورسی دلیل این اتفاق را با عبارت “اشتباه داخلی” بیان کرد. از قضا، این اتفاق زمانی افتاد که کمپانی توییتر به دنبال سرعت بیشتری برای مسدود کردن حساب ‌هایی که قوانین را نقض می‌کنند، بود. روز گذشته توییتر به مقامات مجری قانون و دیگران یادآوری کرد که استفاده از داده‌های توییتر برای اهداف نظارت را ممنوع کرده است.

زمانی که حساب دورسی دوباره فعال شد، توییت کرد که “همین حالا دوباره توییترم رو راه اندازی کردم…(مسدود شدن حساب یک اشتباه داخلی بود)”. جالب است که اولین توییت دورسی در حسابش در 21 مارس 2006 نیز مشابه همین توییت بود، “همین حالا توییترم رو راه اندازی کردم”.

.

منبع : PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر