;
coinex

موبایل ال جی جی 6 همچنان دارای باتری قابل تعویض خواهد بود

موبایل ال جی جی 6 همچنان دارای باتری قابل تعویض خواهد بود

به گفته یک منبع آگاه، موبایل ال جی جی 6 همچنان دارای باتری قابل تعویض خواهد بود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

موبایل ال جی جی 6 ممکن است تفاوت های زیادی با مدل قبلی خود یعنی ال جی G5 داشته باشد. یکی از این تفاوت ها به احتمال زیاد عدم ماژولار بودن این گوشی است؛ اما به نظر می رسد علیرغم همه این تفاوت ها، باز هم این گوشی، یکی از محبوبترین ویژگی های گوشی نسل پیش خود را که همواره کاربران آن را ستوده اند، یعنی باتری قابل تعویض، همچنان حفظ خواهد کرد.

به گفته یکی از منابع کره ای به نام Korea Herald ، شرکت ال جی ترجیح می دهد که برای جلوگیری از مشکلات مربوط به ” ایمنی و عملکرد ” همچنان از باتری قابل تعویض در گوشی های پرچمدار خود استفاده کند. منظور شرکت ال جی از مشکلات ایمنی، احتمالا اشاره ای به فاجعه نوت 7 شرکت سامسونگ است که باتری های غیر قابل تعویض این گوشی ها دچار انفجارهای پی‌در پی می شد و این انفجارها سامسونگ را مجبور کرد تا دو بار این گوشی ها را فراخوانی کند و در آخر هم مجبور به توقف تولید و فروش این گوشی ها شد.

به طور حتم یک باتری قابل تعویض هم ممکن است دچار مشکل شود؛ اما هر کسی این موضوع را متوجه می شود که تعویض یک باتری به تنهایی بسیار ارزان تر و کم هزینه تر از این است که یک گوشی را به طور کامل تعویض و یا آن را فراخوانی کرد.

این منبع کره ای پیش از این هم با انتشار شایعه ها و اخبار بسیاری در مورد موبایل ال جی جی 6 به صدر اخبار تکنولوژی وارد شده بود، از جمله این شایعات می توان به اسکنر عنبیه چشم در این گوشی اشاره کرد که همزمان به عنوان دوربین جلو این گوشی هم مورد استفاده قرار می گیرد و ویژگی دیگری که این منبع پیشتر در مورد گوشی ال جی G6 از آن خبر داده بود، ال جی پی (سیستم پرداخت موبایل اختصاصی شرکت ال جی که قرار است سال آینده معرفی شود) بود.

ظاهرا گوشی ال جی جی 6 قرار است دارای یک “ویژگی جدید” باشد که پیشتر در هیچ گوشی دیگری از این شرکت، وجود نداشته است، اگرچه اصلا معلوم نیست که این ویژگی چیست و چگونه کار می کند و یا اصلا کاربرد آن چه خواهد بود؟

در پی عدم موفقیت تجاری گوشی ال جی G5 که باعث شد ضرر زیادی در پی عدم فروش مناسب این گوشی به بخش موبایل این شرکت وارد شود، شرکت ال جی اکنون بسیار امیدوار است تا موبایل ال جی جی 6 موفقیت سال های گذشته گوشی های این شرکت را تکرار کند و بتواند سود خوبی را عاید این شرکت کند. به احتمال قریب به یقین، گوشی ال جی G6 در فصل اول سال آینده رونمایی خواهد شد که ممکن است این اتفاق در کنفرانس MWC سال 2017 اتفاق بیفتد.

نظر شما در مورد گوشی LG G6 چیست؟ آیا شرکت ال جی می تواند با عرضه این گوشی موفقیت گوشی ال جی G4 را تکرار کند و یا با شکستی دیگر، وارد بحرانی عمیق تر خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر