;
coinex

شرکت هواوی، سودآورترین برند اندروید!

سودآورترین برند اندروید

به نظر می رسد که شرکت هواوی، عنوان سودآورترین برند اندروید را از شرکت سامسونگ گرفته است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت Huawei که در سال گذشته رشد چشمگیری در زمینه کسب و کار تلفن‌ های هوشمند داشته است، بنابر یک گزارش جدید، در حال حاضر موفق شده است که سامسونگ را از عنوان سودآورترین برند اندروید خلع کند. البته نباید این حقیقت را فراموش کرد که اگر فاجعه گلکسی نوت 7 نبود، سامسونگ می‌توانست سود فراوانی از این تلفن هوشمند به دست آورد.

در گزارش موسسه Strategy Analytics آمده است که شرکت هواوی با توجه به سه ماهه منتهی به سی‌ام سپتامبر، دومین نام تجاری سودآور در زمینه تلفن‌ های هوشمند بوده است و شرکت‌ های Vivo و  OPPO به ترتیب در رتبه سوم و چهارم قرار دارند. لازم به ذکر است که Apple در رتبه نخست این رده‌ بندی قرار گرفته است.

شرکت هواوی گفته است، در طول سه ماه سوم سال 2016 به سودی بیش از 200 میلیون دلار از فروش تلفن‌ های هوشمند خود در سراسر جهان، دست یافته است. لازم به ذکر است که این مبلغ قبل از پرداخت مالیات است. این سود مختص به 2.4 درصد از تلفن‌های هوشمند در مدت این دوره است. بنابراین، سود به دست آمده برای این شرکت، Huawei را به سودآورترین فروشنده تلفن‌های هوشمند اندرویدی تبدیل کرده است.

رشد هواوی به دلیل زنجیره کارآمد عرضه، محصولات بی نقص و بازاریابی مؤثر بوده و به این که چرا سامسونگ جایگاهش را از دست داده، ربطی ندارد. البته حدس زدن این امر کار سختی نیست؛ چرا که قطعا شکست گلکسی نوت 7 کار خود را کرده است. اما این شکست باعث شد تا سامسونگ با ثبات و انگیزه بیشتر با سامسونگ گلکسی اس 8 در سال آینده به بازار تلفن‌های هوشمند بازگردد.

.

منبع : ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر