;
coinex

نسخه‌ جدید برنامه‌ لاک اسکرین مایکروسافت برای گوشی‌های اندروید؛ بهبود عملکرد اعلان‌ها و کاهش استفاده از فضای حافظه

نسخه‌ جدید برنامه‌ لاک اسکرین مایکروسافت برای گوشی‌های اندروید با بهبود عملکرد اعلان‌ها و کاهش استفاده از فضای حافظه

نسخه‌ جدید برنامه‌ لاک اسکرین مایکروسافت برای گوشی‌های اندروید با بهبود عملکرد اعلان‌ها و کاهش استفاده از فضای حافظه ارائه می‌شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در آخرین به روزرسانی برنامه‌ لاک اسکرین اندروید که دو روز قبل توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده، تعدادی از قابلیت‌های این برنامه‌ اصلاح شده است. این شرکت چهار تغییر کلی را در این برنامه اعمال کرده است. همچنین نسخه‌ جدید این برنامه حافظه‌ کمتری را در گوشی اشغال می ‌کند.

این قابلیت باعث می‌شود که فضای کمتری در گوشی‌هایی که حافظه‌ زیادی ندارند، اشغال شود. این برنامه به کاربر کمک می‌کند که گوشی خود را در برابر مزاحم‌ های ناخوانده محافظت کند و علاوه بر این بتواند از گوشی خود به نحو بهتری استفاده نماید. سیستم قفل شدن هوشمند صفحه نمایش این برنامه به صورت خودکار در مکان‌ های مشخصی گوشی را آنلاک می‌کند.

این سیستم به این معنی است که شما می‌توانید با تنظیم آن مشخص کنید که در چه مکان‌ هایی قفل امنیتی گوشی شما غیر فعال شود. شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که قفل صفحه نمایش گوشی به صورت عددی باشد یا برای این کار از الگو استفاده کنید.

با استفاده از آخرین نسخه‌ برنامه‌ لاک اسکرین شما می‌توانید به راحتی حتی هنگامی که صفحه نمایش گوشیتان قفل است، پیامک ارسال کرده و یا با مخاطبین مورد علاقتان تماس بگیرید. این برنامه همچنین این قابلیت را به شما می‌دهد که اعلان‌ های مشخص شده‌ای را مانند پیامک‌ها، پیام‌های جی-میل، واتس اپ و فیس بوک را بر روی صفحه نمایش گوشی در حالت قفل شده مشاهده کنید.

نمایش و یا عدم نمایش این اعلان‌ ها بر روی صفحه نمایش به اختیار کاربر در منوی تنظیمات قابل انتخاب است. این برنامه همچنین قابلیت دسترسی سریع به وای-فای، چراغ قوه، دوربین و بلوتوث را می‌دهد. کاربران نسخه‌ جدید برنامه‌ لاک اسکرین می‌توانند به آسانی در این برنامه آب و هوای محل زندگی خود را چک کنند، هم چنین از قابلیت دیگری در این برنامه برای باز کردن برنامه‌های دلخواه خود استفاده کنند. نسخه‌ جدید برنامه‌ لاک اسکرین مایکروسافت با شماره‌ی 3.10.4 ارائه شده است.

نسخه‌ جدید برنامه‌ لاک اسکرین با تغییرات زیر ارائه خواهد شد:

  • خطایی که در آن نمایش یک اعلان خاص تا مدت‌ها بر روی صفحه نماش باقی می‌ماند در این نسخه بر طرف شده
  • اصلاح نوار وضعیت فشرده
  • کاهش استفاده از حافظه‌ ذخیره سازی تصاویر پس زمینه در گوشی‌هایی که ظرفیت بالایی ندارند
  • اصلاح مشکل عدم تطابق رمز عبور که گاهی اوقات برای کاربران پیش می‌آمد

اگر شما هم می‌خواهید نسخه‌ جدید برنامه‌ لاک اسکرین را امتحان کنید می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر آن را برای گوشی اندروید خود دانلود کنید.

دانلود آخرین ورژن برنامه Next Lock Screen

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر