;
coinex

بنا به گزارش‌ها سامسونگ تصمیم دارد به دو بخش تقسیم شود

سامسونگ تصمیم دارد به دو بخش تقسیم شود

بنا به گزارش‌ ها سامسونگ تصمیم دارد به دو بخش تقسیم شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

دو ماه پیش یک صندوق بزرگ تامینی در ایالات متحده به نام Elliott Associate پیشنهاد داد که گل سرسبد شرکت سامسونگ یعنی بخش الکترونیک آن به دو قسمت مجزا تقسیم شود. زیرا این بخش بنا بر ساختار غیر ضروری سازمانی پیچیده، نزدیک به 70 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

این پیشنهاد خواستار تقسیم بخش الکترونیک سامسونگ به یک شرکت هلدینگ با مقاصد مالکیتی و یک شرکت عملیاتی است. سامسونگ در مقابل این پیشنهاد هیچ موضعی نگرفت و تنها گفت با دقت این پیشنهاد را مورد بررسی قرار خواهد داد.

با توجه به گزارشی که امروز توسط روزنامه اقتصادی سئول منتشر شده است، هیئت مدیره سامسونگ فردا در دیداری پاسخ خود را به ‌طور رسمی به پیشنهاد Elliott ارائه خواهد کرد. بنا بر گفته‌های یک منبع که نامش در گزارش ذکر نشده، این کمپانی به موضوع تقسیم سامسونگ به دو بخش مجزا فکر کرده است.

بنا به نظر ما، سامسونگ و صندوق Elliott Associate یک رابطه مرموز با هم دارند که این امر دلیل مناسبی است برای این که سامسونگ با این شرکت همکاری کند. کاملا مشخص است که سامسونگ تمام موارد آمده در پیشنهاد این صندوق تأمینی را انجام نخواهد داد و در صورت تحقق شرایط خود با این صندوق همکاری خواهد کرد. تحلیلگران بر این عقیده هستند که این موضوع بسیار مورد علاقه خانواده Jay Y.Lee است.

تلاش برای سازماندهی مجدد سامسونگ تحت نظارت Lee انجام می‌شود. همچنین دیده‌ایم که این شرکت دارایی‌های غیر هسته ای خود را فروخته و در مناطقی که معتقد بود در آینده رشد می‌کنند، سرمایه‌ گذاری کرده است.

.

منبع : SamMobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر