;
coinex

واکمن، هدفون و اسپیکر سونی با تم بازی Final Fantasy XV به بازار ارائه خواهد شد

واکمن ، هدفون و اسپیکر سونی با تم بازی Final Fantasy XV به بازار ارائه خواهد شد

تعداد محدودی از نسخه‌ واکمن ، هدفون و اسپیکر سونی با تم بازی Final Fantasy XV به بازار ارائه خواهد شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

بعد از آن که حدود یک دهه از کناره گیری سازندگان بازی final fantasy از دنیای بازی‌ های ویدیویی می‌ گذرد، سونی، شرکت سازنده ‌ی این بازی اعلام کرد که محصولات جدیدی را با اقتباس از این بازی پر طرفدار برای علاقه مندان منتشر خواهد کرد.  علاوه بر این‌ ها شرکت ژاپنی سونی در گزارشی اعلام کرد که قصد دارد تعداد محدودی از دستگاه ‌های واکمن (Walkman) را با این تم برای فروش به بازار عرضه کند.

به گفته‌ شرکت سونی امروز قرار است که این نسخه‌ محدودی از واکمن‌ های سونی به بازار عرضه شود. این واکمن‌ ها که با اقتباس از بازی final fantasy XV ساخته شده‌اند با نام Walkman A-series final fantasy XV به بازار خواهند آمد. شرکت سونی در این رابطه اعلام کرده است که این واکمن ‌ها فقط در کشور ژاپن عرضه خواهند شد.

هدفون و اسپیکر سونی با تم بازی Final Fantasy XV

طبق اخبار به دست آمده، قیمت مدل 16 گیگابایتی این دستگاه 33,880 ین ژاپن (حدود 300 دلار) خواهد بود. این سری از دستگاه‌های واکمن، قابلیت پشتیبانی از Hi-Res audio را دارند هم چنین تصاویری از شخصیت‌ های محبوب بازی final fantasy نیز بر روی پشت این دستگاه طراحی شده است.

گفته شده است که این دستگاه دارای آیکون‌ های اختصاصی است که فقط می ‌توانید در این سری از واکمن‌ ها مشاهده کنید. این تغییرات به طور ویژه‌ای بر روی نسخه‌ی final fantasy این محصول اعمال شده است و هنگام استفاده از آن می ‌توانید تفاوت را با نسخه‌ های قبلی احساس کنید. در سری جدید این دستگاه، به نسبت نرم افزار ساده و گاهی کسل کننده‌ واکمن ‌های معمولی سعی شده است با به کار گیری شخصیت‌ های بازی final fantasy محیط نرم افزاری جذاب ‌تری به کاربر ارائه شود.

شرکت سونی همچنین سعی دارد که در سری محصولات خود که با اقتباس از بازی final fantasy ساخته شده است هدفون‌ های جدید خود را نیز عرضه کند. هدفون‌های MDR-100A شرکت سونی قرار است با قیمت 29.380 ین (حدود 260 دلار) به بازار عرضه شوند. به علاوه‌ این دو محصول، سونی قصد دارد که اسپیکرهای بلوتوث SRS-HG1 را نیز طبق همین روال به فروش برساند. البته ناگفته نماند طبق آنچه این شرکت در رابطه با فروش این محصولات اعلام کرده، قرار است این سه دستگاه تنها در کشور ژاپن به فروش برسد.

هدفون و اسپیکر سونی با تم بازی Final Fantasy XV

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر