;
coinex

گوشی‌ سامسونگ گلکسی S8 حداکثر دارای 6 گیگابایت رم و حافظه 256 گیگابایتی خواهد بود

گوشی‌ سامسونگ گلکسی S8 حداکثر دارای 6 گیگابایت رم و حافظه 256 گیگابایتی خواهد بود

گوشی‌ سامسونگ گلکسی S8 حداکثر دارای 6 گیگ رم و حافظه 256 گیگابایتی خواهد بود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حالی که به پایان سال جاری نزدیک می‌شویم، همه منتظرند تا ببینند که چه ابزار و تکنولوژی‌ هایی در سال 2017 ارائه خواهند شد و کمپانی ‌ها چه شروعی در این سال خواهند داشت.

با توجه به اخبار و گفته‌ها، انتظار می‌رود سامسونگ کار خود را خیلی سریع با گوشی ‌های سری گلکسی اس 8 خود آغاز کند. پس از اتفاقاتی که پیرامون نوت 7 -زمانی که سامسونگ در اوج بود- افتاد، حال سامسونگ نسبت به گلکسی جدید خود تعهد های بیشتری دارد. از قابلیت ‌های خوب گوشی‌ سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی اس 8 اج می‌توان به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرد.

محصولات کنونی، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج قابل قبول و قابل ستایش هستند؛ اما 32 گیگ حافظه داخلی حتی با اضافه کردن کارت حافظه به نسبت نیازهای امروزی، چندان زیاد نخواهد بود. با توجه به گفته های یک منبع در ویبو، گوشی‌ سامسونگ گلکسی S8 حداکثر تا 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهند کرد، البته باید منتظر ماند و دید که قابلیت اضافه کردن کارت حافظه را خواهند داشت، یا نه.

تصمیم سامسونگ در رابطه با منع قابل ارتقا کردن حافظه گوشی‌ ها در گلکسی S6 برای مصرف کنندگان خیلی جالب به نظر نیامد، همچنین بازگردانی جای کارت حافظه microSD در گوشی ‌های گلکسی S در سال جاری هزینه‌ هایی برای این کمپانی در برداشت. 256 گیگابایت حافظه داخلی به احتمال زیاد می ‌تواند برای برطرف کردن نیاز تعداد زیادی از کاربران کافی و قانع کننده باشد؛ بنابراین این موضوع می ‌تواند تصمیم سامسونگ برای چشم پوشی از قابلیت ارتقا حافظه را دوباره عملی کند. با این حال، ما تقریبا مطمئنیم که برخی از خوانندگان ما اگر فرصت این را داشته باشند، حتما فضای 256 گیگابایت خود را ارتقا خواهند داد.

علاوه بر این، اخبار لو رفته حاکی از آن است که گوشی‌ سامسونگ گلکسی S8 دارای رم 6 گیگابایتی هستند. این موضوع نیز به نظر خوب می‌رسد؛ اما به یاد داشته باشید که حافظه رم بیشتر، تنها زمانی مفید است که به درستی از آن استفاده شود.

گرچه سامسونگ بیش از پیش تلاش خواهد کرد که با ابزارهای آینده خود همه را تحت تاثیر قرار دهد؛ اما امیدواریم که هر گونه افزایش رم مطابق با کارایی جهانی باشد، نه این که فقط بخاطر تحت تاثیر قرار دادن بازار باشد.

 اخیرا شنیده‌ایم که گوشی‌ های سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) در میان اولین گوشی‌ هایی هستند که از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 استفاده می‌ کنند. با فرض اینکه این گوشی‌ها دارای تکنولوژی حساسیت بالای صفحه نمایش بوده و همچنین از بهبود کیفیت دوربین برخوردار خواهد بود، می‌توان گوشی  Galaxy S8 را به عنوان یک برنده واقعی معرفی کرد.

شما دوست دارید در گوشی بعدی سامسونگ چه قابلیت‌ هایی ببینید؟ بخش نظرات متعلق به شماست. آن را با ما و دیگر دوستانتان در میان بگذارید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    چرا الکی مینویسید رم گوشی galaxy s8 ۴ گیگ هست اونم ddr4 واقعا که جای تعجب داره

    پاسخ

    دوست عزیزم درباره این خبر لازمه دو نکته رو یادآوری کنم. 1. این خبر حدودا چهار ماه قبل از معرفی رسمی سامسونگ گلکسی اس 8 نوشته شده، قبل از اعلام رسمی یک گوشی توسط کمپانی سازنده، اخبار و شایعات متفاوتی در موردش گفته میشه و معمولا هم دوستانی که خبرهای تکنولوژی رو دنبال می کنن این موضوع براشون کاملا روشنه که نباید به طور 100 درصد این اخبار و ریفرنس قرار بدن 2. اگه خبرهای مربوط به گلکسی اس 8 و دنبال کرده باشین، می دونین که سامسونگ یک نسخه سطح بالا در چین عرضه می‌کنه که به 6 گیگ رم مجهزه (لطفا به این لینک مراجعه کنین http://techrato.com/2017/03/30/china-get-high-end-version-galaxy-s8/) بنابراین این خبر دچار تناقضی نخواهد بود. باز هم ممنون از شما که پیگیر خبرهای تکرا هستین و برای کامنت گذاشتن وقت میزارین

    پاسخ