;
coinex

سامسونگ گلکسی سی 7 پرو در بنچمارک انتوتو محک خورد؛ دوربین های 16 مگاپیکسلی خودنمایی کردند

سامسونگ گلکسی سی 7 پرو در بنچمارک انتوتو محک خورد؛ دوربین های 16 مگاپیکسلی خودنمایی کردند

کمپانی سامسونگ به تازگی گوشی گلکسی سی 9 پرو را معرفی کرد؛ اما گویا این کمپانی بعد از فاجعه نوت 7 دیگر قصد ندارد تا به خود استراحت داده و دائما در تلاش و تکاپو است. اکنون نوبت به دستگاه دیگری از غول کره ای رسیده است. گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 پرو (Samsung Galaxy C7 Pro) امروز در بنچمارک انتوتو محک خورد و بر روی سایت این بنچمارک قرار گرفت.

آخرین شایعات درباره این گوشی چند روز قبل به لطف بنچمارک گیک بنچ به بیرون درز کرد. پایگاه داده ای گیک بنچ به طور معمول لیست چندانی از مشخصات گوشی را اعلام نمی کند.

 در بنچمارک گیک بنچ تنها مشخص که سامسونگ گلکسی سی 7 پرو از وجود یک تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون 625 کوالکام با سرعت پردازش 2.0 گیگاهرتز برخوردار خواهد بود، 4 گیگابایت رم داشته و سیستم عامل اندروید مارشمالو، مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده دارد.

داداه های بنچمارک انتوتو از سامسونگ گلکسی C7 Pro تنها کمی بیشتر از این مقدار است. بر اساس اطلاعات این بنچمارک، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش با کیفیت فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) است.

سامسونگ گلکسی سی 7 پرو

 اندازه نمایشگر گلکسی سی 7 پرو در اینجا مشخص نشده است؛ اما به لطف جزئیات منتشر شده در وب‌سایت صادرات و واردات هند، زائوبا (Zauba)، اندازه این صفحه نمایش 5.7 اینچ است. البته پردازنده گرافیکی آدرنو 506 نیز بخش گرافیکی را مدیریت می کند.

یکی از تفاوت های عمده بین داده های بنچمارک گیک بنچ و انتوتو در مشخصات منتشر شده از پردازنده است. در گیک بنچ، اسنپدراگون 625 لیست شده و در بنچمارک انتوتو وجود پردازنده اسنپدراگون 626 با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز خودنمایی می کند. ممکن است که یکی از آنها اشتباهی کرده باشد!

از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی سی 7 پرو می توان به رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در این لیست، یک مشخصه دیگر نیز جلب توجه می کند. دو دوربین 16 مگاپیکسلی برای این گوشی ذکر شده که یکی در پنل پشتی قرار می گیرد و دیگری به عنوان یک دوربین سلفی انجام وظیفه خواهد کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر