;
coinex

گوشی جدید اچ پی با سیستم عامل ویندوزفون به زودی معرفی خواهد شد

گوشی جدید اچ پی با سیستم عامل ویندوزفون

گوشی جدید اچ پی با سیستم عامل ویندوزفون به زودی معرفی خواهد شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حالی که سهم ویندوز 10 موبایل در بازار به کمتر از 1 درصد رسیده است؛ اما مایکروسافت همچنان به پشتیبانی از این پلتفرم و تمامی کمپانی‌هایی که قصد دارند محصولات جدید خود را تحت این سیستم عامل راهی بازار کنند، ادامه خواهد داد.

اخیرا شایعاتی منتشر شده که شرکت اچ پی، یکی از شرکای شرکت مایکروسافت، در ماه آینده یک گوشی تحت سیستم عامل ویندوز 10 موبایل روانه بازار خواهد کرد. پس از اینکه گوشی اچ پی Elite x3 برای طرفداران ویندوزفون منتشر شد، کمتر از دو هفته گزارشی منتشر شد و در آن به این موضوع اشاره شده بود که اچ پی قصد دارد گوشی بعدی خود را در سال آینده با تمرکز بیشتر بر روی مصرف کننده، منتشر کند.

کمپانی اچ پی در نظر دارد که برای تولید گوشی هوشمند بعدی خود از تولید یک گوشی سطح بالا صرف نظر کرده و به تولید یک گوشی میان رده بپردازد. شایعات حاکی از آن است که این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 600 است، در حالی که این پردازنده نسبت به پردازنده سطح بالای گوشی‌های Elite x3 خیلی ضعیف تر است.

با وجود این واقعیت که گوشی جدید اچ پی با یک پردازنده سطح متوسط روانه بازار خواهد شد؛ اما این دستگاه در آینده از کانتینیوم و دسک داک پشتیبانی خواهد کرد، البته این ویژگی در گوشی‌های اچ پی الیت ایکس 3 که کمپانی هم اکنون درحال فروش آن است نیز وجود دارد.

باید منتظر ماند و دید که اچ پی گوشی میان رده خود را بر این اساس قیمت گذاری خواهد کرد یا نه، در غیر این صورت احتمال زیادی وجود دارد که تعداد زیادی از طرفداران وفادار این کمپانی یک گوشی سطح بالا را با پلتفرمی متفاوت، ترجیح دهند.

با این حال، با در نظر داشتن این موضوع که ویندوزفون بیشتر به نوعی پلتفرمی کسب و کار گرا است، تقاضای گوشی هوشمند میان رده به اندازه کافی سرمایه گذاری شرکت اچ پی را توجیه می‌کند. گرچه هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؛ اما انتظار می‌رود که گوشی جدید اچ پی در سال آینده معرفی شود.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر