;
coinex

برنامه Toolwiz ؛ یکی از بهترین برنامه‌های اندرویدی برای ویرایش عکس

برنامه Toolwiz یکی از بهترین برنامه‌ها اندرویدی برای ویرایش عکس

برنامه Toolwiz یکی از بهترین برنامه‌ها اندرویدی برای ویرایش عکس است که به وسیله‌ آن می‌ توانید تمام ابزار مورد نیاز برای این کار را در یک برنامه داشته باشید. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

تمام کاربران گوشی‌های هوشمند می‌دانند که در فضای مجازی تعداد بسیار زیادی برنامه برای ویرایش عکس وجود دارد که هر یک مدعی هستند که یکی از بهترین‌ ها در این زمینه به شمار می‌ آیند. فضای google play و اپ استور نیز از این قاعده مستثنا نیست. از معروف‌ ترین‌ ها در این زمینه می‌ شود به برنامه ‌های snapseed ، lightroom ، pixlr و enlight  اشاره کرد که بیشتر از بقیه‌ رقبای خود مورد توجه کاربران اندروید و آی او اس قرار گرفته ‌اند.

با این حال این برنامه‌ها مشتی از یک خروار به حساب می‌آیند و تعداد زیادی از برنامه‌های دیگر نیز موجود هستند که ویژگی ‌های مشابهی را در اختیار کاربر قرار می‌ دهند. ما در این مطلب می‌ خواهیم یکی از این برنامه‌های ویرایش عکس را به شما معرفی کنیم که با قابلیت ‌های زیادی که دارد، می تواند تعجب شما را برانگیزد. این برنامه با نام  اپلیکیشن toolwiz برای کاربران دستگاه ‌های هوشمند منتشر شده است.

شما می ‌توانید با استفاده از این برنامه به ویژگی‌ های زیر دسترسی پیدا کنید:

nibn068uhevexzvdwwuaa6ap5mofzd-rmr0albxee0tdl-f6x2i-lxeoxh1z3hwzqs8h900قابلیت ‌های ابتدایی: با استفاده از این قابلیت‌ ها شما می ‌توانید عکس‌ های خود را برش دهید (crop)، جهت آنها را عوض کنید (rotate)، زاویه‌ دید عکس را تنظیم کنید (perspective)، اندازه‌ عکس را تغییر دهید (resize)، عکس‌های مختلف را با یکدیگر ادغام کنید، شکل عکس را عوض کنید و یا حتی قسمت ‌هایی از عکس را که نیاز به ترمیم دارد با این قابلیت بهبود ببخشید.

قابلیت ‌های حرفه‌ای: در این قسمت از برنامه شما می‌توانید میزان نور، درخشندگی، سطح RGB ، بالانس رنگ، سایه‌ها، سیاه و روشن عکس، میزان سفیدی عکس و دمای آن را به دلخواه خود تغییر دهید و آنها را با سلیقه‌ خود تنظیم کنید. در این بخش به شما این امکان داده می‌شود که بتوانید از امکانات تخصصی ‌تری مانند اعمال gradient map  نیز استفاده کنید.

فیلترها: در برنامه Toolwiz به شما تعداد زیادی فیلترهای عکس نیز ارائه خواهد شد. این فیلترهای متنوع، شامل انواع گوناگونی از فیلترهای متفاوتی هستند که پیش از این نیز در برنامه ‌هایی مانند پریسما و یا برنامه Lomography نیز یافت می ‌شدند.

قابلیت تصحیح عکس چهره: این برنامه به شما این امکان را می ‌دهد که بتوانید به راحتی پوست صورت خود را صاف کرده و نواقص، جوش و یا لک‌ های پوستی را از عکس صورتتان حذف کنید.

این قابلیت فقط به تصحیح شکل ظاهری پوست بسنده نکرده است. شما حتی می‌توانید حالت کلی صورتتان را لاغرتر بکنید ، چشم‌ها را درشت‌ تر کرده و یا حتی رنگ دندان‌هایتان را تغییر دهید. اگر حتی این‌ ها هم شما را قانع نمی ‌کند لازم است بدانید که با برنامه Toolwiz می‌توانید چهره‌ خود را در عکس آرایش کنید.

افکت‌ها: برنامه Toolwiz برای کاربران خود ویژگی ‌های دیگری مانند حالت دید 180 درجه‌ای در عکس ‌ها، قابلیت ادغام عکس در عکس، kaleidoscope، مختصات قطبی، حالت انعکاس تصویر در آب، ماسک‌ های تصویری و بسیاری از چیزهای دیگر، ارئه می ‌کند.

عکسبرداری:  این برنامه در این بخش به شما قابلیت اعمال سلیقه بر روی زمینه‌ های اعمال تاری مصنوعی، تاری لنز، عمق میدان، حالت کلی عکس ، گسترده‌تر شدن میدان دید لنز، تنظیم دیافراگم، میزان نور، اعمال تمرکز هوشمند، تنظیم  فضای اطراف، و افکت‌های دیگر را می‌دهد.

قابلیت بهبود عکس: در کنار دیگر ویژگی‌ های این برنامه می‌ شود به امکان مه زدایی، بهبود وضوح عکس، اعمال HDR  ، شفاف سازی و بالا بردن کیفیت کلی عکس اشاره کرد.

ویژگی‌های هنری: اپلیکیشن Toolwiz به شما این قابلیت را نیز ارائه می‌ کند که بتوانید بر روی تصاویر خود اشکالی را نقاشی کرده  ، بر روی آنها متن و نوشته قرار دهید و یا افکت ‌های هنری دیگری را به سلیقه ‌خود بر روی عکس اعمال کنید.

در آخر باید باری دیگر به این نکته اشاره کرد که شما می‌ توانید با دانلود و اجرای این برنامه از دیگر برنامه ‌های ویرایش عکس بی نیاز شوید. با اینکه برنامه Toolwiz به صورتی کاملا حرفه‌ای تمام ابزار مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ با این حال استفاده از این برنامه به هیچ عنوان سخت نیست و کاربر می‌تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند.

اگر شما از قبل بدانید که در ویرایش عکس‌ های خود چه قابلیت‌ هایی را مد نظر دارید با برنامه Toolwiz می‌ شود به راحتی به آنچه در ذهن خود می‌پرورانید، برسید. تنها ایرادی که به نظر ما در مورد این برنامه وجود دارد می‌تواند این باشد که برای حالت‌ های خاصی لایه‌های متفاوتی وجود ندارد، با این حال نیز این برنامه ارزش امتحان کردن را خواهد داشت. (با کلیک کردن بر روی عکس های زیر آنها را در اندازه واقعی خود ببینید)

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر