;
coinex

اندروید 7 نوقا برای HTC 10 منتشر شد

اندروید 7 نوقا برای HTC 10 منتشر شد

شرکت تایوانی اچ تی سی بالاخره اندروید 7 نوقا را برای مدل آنلاک گوشی هوشمند HTC 10 در سراسر جهان منتشر کرد. این سیستم عامل دارای امکانات و ویژگی‌های جدیدی برای پرچمدار اچ تی سی در سال 2016 است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که انتظار می‌رفت شرکت اچ تی سی سیستم عامل اندروید 7 نوقا را برای پرچمدار سال 2016 خود، گوشی HTC 10 منتشر کرد. این سیستم عامل دارای ویژگی و امکانات جدیدی است که باعث می‌شود این اسمارت فون نسبت به قبل سرعت و قدرت بیشتری داشته باشد.

معاون مدیریت محصولات کمپانی اچ تی سی، آقای  Mo Versi در اکانت تویتر خود گفت:

صاحبان نسخه آنلاک گوشی HTC 10 در روز شکر گذاری می‌توانند جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را دریافت کنند.

گوشی HTC 10، پرچمدار سال 2016 شرکت تایوانی اچ تی سی بالاخره سیستم عامل اندروید 7 نوقا را دریافت خواهد کرد. گوشی HTC 10 با اندروید 7 روان‌تر خواهد بود.

در توییت منتشر شده از آقای Mo Versi به کشور یا موقعیت خاصی اشاره نشده است پس انتظار داریم کاربران نسخه انلاک این گوشی، همانند نسخه‌ای که در ایران موجود است، به زودی این سیستم عامل را دریافت کنند. شایان ذکر است به احتمال زیاد این بروزرسانی با چندین روز اختلاف زمانی در اختیار کاربران در کشور‌های مختلف به دلیل شخصی سازی و بهینه سازی ها قرار بگیرد.

گفتنی است که اگر شما صاحب یگ گوشی HTC 10 هستید به بخش تنظیمات بروید و وارد قسمت About شوید و در بخش Software update گزینه Check Now را انتخاب کنید. در صورتی که آپدیت اندروید 7 نوقا برای HTC 10 ، برای موقعیت منطقه‌ای گوشی شما منتشر شده باشد، می‌توانید آن را از طریق گزینه Download دریافت و نصب کنید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام خدمت شما مدیر محترم بزرگوار میخواستم ببینم رام من اروپاست بیلد 401 چند روز دیگه رام رو میتونم دریافت کنم ؟با تشکر از سایت خوب شما 

    پاسخ

    با سلام دوستان کسی دریافت کرده؟

    پاسخ

    سلام
    برای کاربران ایرانی تا چند روز آینده منتشر خواهد شد

    پاسخ

    تشکر دوست گرامی

    پاسخ