;
coinex

نسخه‌ موبایل ویندوز 10 به ویژگی Reset App مجهز خواهد شد

نسخه‌ موبایل ویندوز 10 به ویژگی Reset App مجهز خواهد شد

نسخه‌ موبایل ویندوز 10 به ویژگی Reset App مجهز خواهد شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید:

گفته شده است که در آینده‌ نزدیک، قابلیت جدیدی به نام Reset App به نسخه‌ی موبایل سیستم عامل ویندوز اضافه خواهد شد. با اینکه این برنامه تغییرات بزرگی را با خود به همراه نمی‌آورد اما با عملکردی ساده، ویژگی بسیار کارآمدی را در اختیار کاربران سیستم عامل ویندوز فون قرار می‌دهد.

با استفاده از ویژگی Reset App ، کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های نصب شده را به حالت و تنظیمات اولیه بر گردانند بدون اینکه مجبور باشند برای این کار، برنامه‌ مورد نظر خود را حذف کرده و دوباره آن را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنند.

گزارشی در زمینه‌ی نحوه‌ی عملکرد و کاربرد این برنامه در مجله‌ای ایتالیایی به نام Aggiornamenti Lumia به چاپ رسیده است. طبق این گزارش، این قابلیت جدید در هفته‌ آینده توسط داوطلبان مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و پس از آزمایش ‌های نهایی حدود اوایل سال آینده‌ی میلادی در اختیار دارندگان ویندوز 10 قرار می گیرد.

این قابلیت که در گزینه  تنظیمات پیشرفته‌ برنامه‌ ها در منوی تنظیمات قرار خواهد گرفت، به کاربر این امکان را می ‌دهد تا بتواند به راحتی اطلاعات و تنظیمات هر برنامه را به دلخواه خود به حالت اولیه باز گرداند. این کار با پاک شدن اطلاعات پایه‌ ای هر برنامه صورت می‌ گیرد.

ویژگی Reset App بسیار شبیه آنچه در دستگاه‌های اندرویدی به نام “clear cache” شناخته می‌شود عمل می‌کند. در برنامه‌ های اندرویدی نیز در صورت بروز هر گونه مشکل در عملکرد برنامه می‌ توان با انتخاب این گزینه اطلاعات ذخیره شده‌ برنامه را پاک کرد تا برنامه به حالت اولیه نصب شده خود باز گردد.

اگر شما می‌خواهید این برنامه را قبل از دیگران بر روی دستگاه خود داشته باشید، می‌توانید با شرکت در طرح آزمایشی برنامه، آن را زودتر از دیگران امتحان کنید. برای این کار لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  • قدم اول: برنامه‌ی windows insider را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید.
  • قدم دوم: پس از نصب و اجرای برنامه لازم است با حساب کاربری خود وارد برنامه شوید.
  • قدم سوم: شما می‌توانید در windows insider انتخاب کنید که چه زمانی می‌خواهید برنامه در اختیار شما قرار بگیرد. در صورتی که بخواهید در گروه اول قرار بگیرید ممکن است برنامه هنوز کاملا پایدار و مطلوب نباشد.
  • قدم چهارم: بعد از اینکه تمام مراحل بالا را با موفقیت پشت سر گذاشتید در گوشی خود به آدرس زیر بروید: Settings” > “Phone Update” > “Check for Updates . همچنین شما باید آخرین نسخه‌ به روز شده‌ی سیستم عامل ویندوز 10 را دانلود کنید و از برنامه‌ جدید این سیستم عامل استفاده کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر