;
coinex

نرم افزار Yahoo Answer برای سیستم عامل iOS منتشر شد

نرم افزار Yahoo Answer برای سیستم عامل iOS منتشر شد

یاهو در پی تلاش‌ هایش برای پشتیبانی مشتریان خود، نرم افزار پاسخگویی به نام Answers را برای سیستم عامل iOS منتشر کرد. هنوز مشخص نیست که کمپانی قصد دارد که نسخه اندروید این نرم افزار را منتشر کند یا نه، اما فعلا کاربران iOS تنها افرادی هستند که می ‌توانند از قابلیت ‌های این نرم افزار استفاده کنند.

نرم افزار Answers به نوعی نسخه موبایل سایت سوال و جواب یاهو است، بنابراین توسعه دهندگان انتظار دارند که برخی از پشتیبانی‌ هایی که آن ‌ها در سایت ارائه دادند نیز به دستگاه ‌های موبایل انتقال پیدا کند. برخی از شما ممکن است نرم افزار Yahoo Hive را به یاد بیاورید، نرم افزاری که کمی پیش ‌تر آزمایش شد.

این نرم افزار همان نرم افزار قبلی است که فقط با نامی متفاوت عرضه شده است. با Yahoo Answer کاربران می‌ توانند پاسخ به سولاتی که به دنبال آن بوده‌اند و در اینترنت پیدا نکرده‌اند را بیابند. با توجه به گفته ‌های یاهو، برای شروع و ثبت نام، کاربران به یک کد دعوت نیاز دارند که می ‌توانند آن را با ارسال یک ایمیل درخواست کنند.

این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد که سوالات و جواب‌ های خود را جستجو کرده و همچنین می‌توانید برای کامل کردن پاسخ‌ های خود، در اینترنت جستجو کرده و لینک ها را به پاسخ اضافه کنید. علاوه بر این، شما همواره می‌توانید با نام کاربری و حسابتان پاسخ و سوال خود را ویرایش کنید.

بر خلاف برنامه وب، نرم افزار Yahoo Answer از امکانات دیگری همچون آپلود عکس و یا درج شکلک (ایموجی) و یا جستجو در وب برای اضافه کردن منابع به پاسخ‌ ها برخوردار است.

نرم افزار Yahoo Answer به صورت رایگان برای تمامی کاربران iOS در ایالات متحده آمریکا در دسترس است، اما همانطور که قبلا گفته شد برای ثبت نام در نرم افزار شما به یک کد دعوت نیازمندید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر