;
coinex

موتورسیکلت جدید شرکت Game Over ، زلزله ای در هارد راک کافه

موتورسیکلت شرکت GOC برای Hard Rock Cafe

شرکت Game Over Cycle شرکت است لهستانی که در زمینه تقویت و باز طراحی موتور سیکلت های شرکت هارلی دیویدسون (Harley Davidson) فعالیت می کند. این شرکت در آخرین فعالیت خود یک دستگاه موتور سیکلت هارلی دیویدسون مدل اسپورتستر 883 (Harley Davidson Sportster 883) را مورد جراحی قرار داده است. این مدل که توسط کلوب معروف و زنجیره ای هارد راک کافه (Hard Rock Cafe) آمریکا در شهر کراکف (Krakow) به این شرکت سفارش داده شده بود، با استفاده از المان ها و ادوات موسیقی طراحی شده و ظاهر بسیار زیبا و جذاب بوده و هماهنگی کاملی با فضای هارد راک کافه دارد.

استانیسلاو میژکوفسکی (Stanislaw Myszkowski) رئیس شرکت موتورسیکلت سازی Game Over Cycles درباره این مدل سفارشی و مسابقه ای هارلی دیویدسون برای هارد راک کافه گفته است که هدف آنها از ساخت این موتورسیکلت خاص این بوده که به مخاطبان نشان دهد وقتی دنیاهای موسیقی و موتورسیکلت با هم تلاقی کنند، محصول نهایی چه چیزی خواهد بود! وی اضافه می کند که تمامی المان های موجود در طراحی این موتورسیکلت با هدف و کاربرد خاص ساخته شده اند و هیچمدام از این طراحی ها بی هدف و اتفاقی نبوده است.

این شرکت مدل استاندارد موتورسیکلت هارلی دیویدسون اسپرتستر 883 مدل سال 2004 را بطور کامل مورد بازسازی قرار داده و تنها بخشی که از این موتورسیکلت دست نخورده باقی مانده پیشرانه آن است. این موتورسیکلت یک پبشرانه 883 سی سی دو سیلندر داشته و گشتاور تولیدی آن در حدود 93 نیوتون متر است. جعبه دنده این موتورسیکلت نیز یک گیربکس 5 سرعته است.

تغییراتی که بر روی موتورسیکلت هارد راک کافه توسط شرکت Game Over Cycle ایجاد شده شامل طراحی بازوی عقب به سبک فرتبورد (Fret board) دسته گیتار، رینگ های اسپرت توپر سیاه رنگ  16 اینچی به شکل صفحه گرامافون (Vinyl)، محفظه فیلتر هوا به شکل میکروفون های کلاسیک و قدیمی، سیستم برقی و کوئل به شکل گیتار الکتریک طرح استراتوکستر (Stratocaster) شرکت گیتار سازی فندر (Fender) همراه با اهرم لرزاننده (Tremolo) می باشد.

از دیگر قسمت های جالب توجه دیگر موتورسیکلت هارد راک کافه می توان به طراحی باتری آن اشاره کرد که به سبک آمپلی فایر گیتار الکتریک ساخته شده است. لوله های خروجی اگزوز نیز شبیه ساز ساکسیفون طراحی شده است. بر روی زین چرمی آن نیز نت های قطعه موسیقی بزرگراهی تا جهنم (Highway To Hell) اثر گروه هارد راک بریتانیایی ای سی دی سی (AC/DC) حک شده اند.

این موتورسیکلت هارد راک کافه همچنین موفق به دریافت جایزه بهترین موتورسیکلت به انتخاب مردم در کلاس اسپرتستر  و بهترین هارلی سفارشی در نمایشگاه موتورسیکلت اروپا در سال 2016 نیز شده است. البته این شرکت در گذشته هم طراحی های خلاقانه ای انجام داده بود.

مدل بهموث شرکت Game Over Cycle

این شرکت در سال 2013 یک نمونه موتورسیکلت برای گروه موسیقی سبک Blackened Death Metal لهستانی، بهموث (BEHEMOTH) نیز تولید کرده بود که مورد توجه فوق العاده مردم و منتقدین قرار گرفته بود.

منبع:

وب سایت رسمی شرکت Game Over Cycle

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر