;
coinex

گوشی میزو M3X معرفی شد؛ پرچمداری قدرتمند با ظاهری کپی!

گوشی جدید شرکت میزو، گوشی میزو M3X نام دارد. این گوشی با سخت افزاری قدرتمند اما ظاهری کپی شده از آنر 9 و آیفون بسیار زیبا است.

کمپانی چینی و نام آشنای میزو از گوشی جدیدی با نام M3X رونمایی کرده است. گوشی میزو M3X دارای سخت افزاری قدرتمند است که می‌تواند در دسته میان‌رده های پرچمدار نما قرار بگیرد اما نکته مهم در مورد این موبایل، ظاهر کپی شده از موبایل آنر 8 هوآوی و آیفون است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

میزو یکی از کمپانی‌های بزرگ تولید تلفن هوشمند در کشور چین است. این شرکت موبایلی پرچمدار را با نام میزو ام 3 ایکس معرفی کرده است. از مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون باید به صفحه نمایش 5.5 اینچی با شیشه  ۲.۵D از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی و تراکم پیکسلی 410 پیکسل در هر اینچ اشاره داشت. پردازنده استفاده شده در گوشی میزو M3X، مدیا تک پی 20 بوده که یک پردازنده قدرتمند اما نسبتا ارزان قیمت است. این پردازنده هشت هسته‌ای دارای فرکانس 2.3 گیگاهرتز است که می‌تواند پردازش‌های سنگین را به خوبی انجام دهد. همچنین پردازنده گرافیکی گوشی میزو M3X ، پردازنده Mali-T880 به خوبی می‌تواند پردازش‌های گرافیکی سنگین را به صورت روان و بدون لگ برای کاربران انجام دهد.

گوشی جدید شرکت میزو، میزو M3X نام دارد. این گوشی با سخت افزاری قدرتمند اما ظاهری کپی شده از آنر 9 و آیفون بسیار زیبا است.

در میزو M3X شاهد دو نسخه با میزان حافظه داخلی و حافظه رم متفاوت هستیم. اولین نسخه از این گوشی هوشمند دارای سه گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. نسخه دیگر این اسمارت فون به 4 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

در قسمت دوربین میزو M3X یک سنسور IMX 386 از شرکت ژاپنی سونی استفاده شده است. این سنسور 12 مگاپیکسل کیفیت دارد و سایز پیکسل‌های آن ۱.۲۵µm  است. از دیگر ویژگی‌های سنسور دوربین میزو ام 3 ایکس باید به فوکوس لیزری خودکار اشاره داشت. دوربین سلفی این موبایل 5 مگاپیکسل کیفیت دارد و می‌تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند.

گوشی جدید شرکت میزو، میزو M3X نام دارد. این گوشی با سخت افزاری قدرتمند اما ظاهری کپی شده از آنر 9 و آیفون بسیار زیبا است.

باتری گوشی M3X از میزو، 3200 میلی آمپر ظرفیت دارد و از سیستم شارژ سریع mCharge پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت استفاده شده در گوشی میزو ام 3 ایکس در کلید هوم دقیقا مانند سری گلکسی اس شرکت سامسونگ، تلفیق شده است و می‎‍تواند در کمتر از 0.2 ثانیه عملیات شناسایی اثر انگشت را انجام دهد. این اسمارت فون دارای جک 3.5 میلیمتری بوده و این سیستم صدا را ازدست نداده است. همچنین در این گوشی راه‌های ارتباطاتی VoLTE و پورت USB نوع C قرار دارد.

گوشی جدید شرکت میزو، میزو M3X نام دارد. این گوشی با سخت افزاری قدرتمند اما ظاهری کپی شده از آنر 9 و آیفون بسیار زیبا است.

قیمت گوشی میزو M3X نسبت به سخت افزار و کیفیت بدنه استفاده شده در آن بسیار مناسب است. این گوشی دارای رنگ بندی سیاه آبسیدین (اتش فشانی)، سفید مرواریدی، آبی فانتوم و طلایی (گلد) است. شما می‌توانید میزو M3X با حافظه داخلی 32 گیگابایت و حافظه رم 3 گیگابایت را با قیمت 247 دلار و نسخه 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم این گوشی را با 290 دلار آمریکا خریداری کنید. لازم به ذکراست فروش رسمی موبایل هوشمند میزو M3X از هشتم دسامبر (18 آذر) سال جاری آغاز خواهد شد و پیش بینی می‌شود برای این گوشی خوش قیمت، پیش فروش انجام شود.

نظر شما در مورد گوشی میزو M3X و ظاهر کپی شده این گوشی از آنر 8 و آیفون چیست؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر