;
coinex

تیم کوک می گوید ایرپادهای اپل تا چند هفته دیگر منتشر می ‌شوند

ایرپادهای اپل

به گفته تیم کوک، ایرپادهای اپل تا چند هفته دیگر منتشر می ‌شوند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید :

ایرپادهای اپل هدفون ‌های کوچک و بی سیمی هستند که زمانی که برای اولین بار در نشست رونمایی اپل آیفون 7 در سپتامبر گذشته دیده شد، مورد انتقاد تعداد زیادی از رسانه‌ها قرار گرفت.

همچنین از زمان همان معرفی، ما هر روز منتظر یک تایید رسمی از سوی کمپانی اپل برای دانستن زمان دقیق دسترسی برای خرید این تکنولوژی کوچک بودیم. در اوایل این ماه، کمپانی اپل اعلام کرد که هدفون ‌های بی سیم اپل در ماه دسامبر و در مناطق خاصی روانه بازار خواهند شد. همچنین گزارش‌ های دیگری نیز منتشر شد که این خبر را تایید می‌کردند. به هر حال، نکته جالب آخرین تایید رسمی این بود که مستقیما از سوی تیم کوک (مدیر عامل کمپانی اپل) منتشر شد.

بنا به گفته وبسایت MacRumors، یکی از مالکان ناراضی آیفون 7، ایمیلی تحت عنوان زیر به مدیر عامل اپل یعنی تیم کوک ارسال نموده است :

 ” به ما یک تاریخ دقیق از زمان انتشار بدهید. من این محصول را بخاطر طراحی بی سیم شما خریداری کردم؛ اما حالا در زمان استفاده از هدفون ‌های قبلی خود قادر به شارژ آیفون 7 خود نیستم، چیزی که در زمان کار کردن به آن نیاز دارم. یک ماه یا شش ماه فرقی ندارد، فقط به ما بگویید، چون آن موقع می‌روم و یک هدفون بی سیم دیگر می‌ گیرم.”

تیم کوک نیز این گونه به این ایمیل پاسخ داد: “از توجه شما متشکرم و بابت تاخیر متاسفم. ما کارها را به پایان رساندیم و پیش بینی می‌کنم که نهایتا تا چند هفته دیگر این محصولات را عرضه خواهیم کرد.” البته مشخص است که ایمیل‌ هایی مانند این، می ‌توانند تقلبی باشند؛ اما MacRumors تایید کرده که تمامی هدرهای ایمیل‌ ها در واقع از سرورهای شرکت های بزرگ خود اپل سرچشمه می ‌گیرند.

با توجه به این موضوع که پاسخ به ایمیل‌ های مشتریان توسط هیات اجرایی اپل یک کار غیر معمول نیست و حتی اگر این موضوع صحت نداشته باشد، ما می ‌توانیم تنها به تاییدیه رسمی مدیرعامل اپل که ایرپاد ها به زودی در دسترس عموم قرا خواهند گرفت توجه کنیم.

در اصل قرار بود که ایرپاد های اپل در ماه اکتبر منتشر شوند، همچنین شایعات حاکی از آن بود که این اتفاق تا ژانویه 2017 نخواهد افتاد، حال احتمال این است که تا قبل از پایان سال جاری این محصولات منتشر شوند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر