;
coinex

کابل شارژ کولار زوس؛ کابل شارژی که تحت هیچ شرایطی خراب نمی شود!

کابل شارژ کولار زوس؛ کابل شارژی که تحت هیچ شرایطی خراب نمی شود!

کولار (Kevlar) ماده ای است دارای استحکام بسیار بالا که معمولا برای ساخت لباس های ضد گلوله و وسایط نقلیه نظامی از آن استفاده می شود و حالا شرکت زوس (Zus) (شرکت سازنده انواع کابل های شارژ و شارژرهای مختلف برای خودرو) از کولار برای ساخت کابل شارژ معمول استفاده و آن را به مرحله تجاری رسانده است.

این کابل با نام «کابل شارژ کولار زوس»که به ادعای سازنده هیچ وقت خراب نمی شود و تا مدت ها می توان از آن استفاده کرد، در دو مدل میکرو یو اس بی (Micro USB) و یو اس بی سی نوع سی (USB-C)  به قیمت 19.99 دلار در ایالات متحده به بازار عرضه شده است.

کابل شارژ کولار با پوشش محافظی قوی، کاملا منعطف بوده و چسبی که همراه آن عرضه شده این قابلیت را دارد که آن را به صورت گرد، جمع کند و همچنین بافت نایلونی از گره خوردن آن جلوگیری می کند. از اینها گذشته، جنس این کابل باعث شارژ و انتقال سریع داده ها می شود و همچنین دارای گواهی MFI است، یعنی شارژ محصولات اپل با ایمنی کامل از طریق آن صورت می پذیرد. سر 90 درجه کابل شارژ کولار به راحتی وارد درگاه یو اس بی می شود و از ورود اشتباه آن جلوگیری می کند.

البته سازندگان چیز زیادی از کیفیت ساخت این کابل و دلیل سرعت و رسانایی بالاتر آن به بیرون درز نداده اند و گاهی استحکام بالاتر به نظر باید با کندی و لختی بیش تری همراه باشد!

حالا باید منتظر بمانیم تا این کابل ها وارد بازار شود تا ببینیم چند مَرده، حلاجند و آیا این استحکام تنها حربه ای بازاریابی است یا واقعا باعث می شود که کاربر یک بار هزینه کند و تا آخرین روزی که می خواهد به راحتی از کابل کولار استفاده کند.

.

منبع:  PopSci

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر