;
coinex

احتمالا گوشی گلکسی S8 سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز نشود

گلکسی S8 سامسونگ به صورت تک دوربین عرضه شود

به گفته سامسونگ برنامه لنز دو گانه کنار گذاشته شده است، ممکن است گلکسی S8 سامسونگ به صورت تک دوربین عرضه شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اخیرا شایعه شده که هر دو کمپانی اپل و سامسونگ در حال آزمایش سیستم دوربین دوگانه برای استفاده در گوشی ‌های خود هستند که با معرفی گوشی آیفون 7 پلاس تا حدی این امر محقق شده است. از سوی دیگر، سامسونگ نیز اعلام کرده که به سختی به دنبال به نمایش گذاشتن و راه اندازی دوربین دوگانه برای گوشی ‌های سامسونگ گلکسی اس 8 است که در بهار سال آینده عرضه خواهند شد. گفته می‌ شود که یک سنسور 12 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ و یک سنسور سونی 13 مگاپبکسلی، راه اندازی خواهد شد.

با این حال، یک فرد فاش کننده اطلاعات محرمانه که سابقه خوب و معقولی نیز داشته در وبسایت Weibo اعلام کرده است که کمپانی سامسونگ ایده دوربین دوگانه را کنار گذاشته است و می‌ خواهد گلکسی اس 8 را با دوربین تک لنزی ارائه کند. حال باید منتظر ماند و دید که چه دوربینی برای گلکسی S8 سامسونگ ارائه خواهد شد؛ اما اگر قرار باشد ایده دوربین دوگانه پیاده سازی شود، ممکن است این اتفاق کمی به تاخیر بیفتد.

ممکن است سامسونگ هزینه و فایده دوربین‌ های دوگانه را در مقایسه با دوربین‌ های کنونی‌اش برروی پرچمداران و گوشی‌ های بزرگ خود بررسی، تجزیه و تحلیل کرده باشد. همچنین ممکن است که به این نتیجه رسیده باشند که سیستم دوربین دوگانه با کیفیت مورد نظرشان کمی در برنامه و زمان عرضه، مشکل ایجاد خواهد کرد.

این منبع مشخص نکرده است که برنامه لنز دوگانه بر روی هر دو مدل کوچک و بزرگ پیاده سازی خواهد شد یا نه. در هر صورت، ما کنجکاو باقی خواهیم ماند که چه پیشرفتی در دوربین‌ گلکسی S8 سامسونگ شاهد خواهیم بود، آیا سیستم دوربین دوگانه راه اندازی خواهد شد یا نه!

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر