;
coinex

گوشی‌های اندرویدی نوکیا در سال 2017 به بازار خواهند آمد

گوشی‌های اندرویدی نوکیا در سال 2017

گوشی‌های اندرویدی نوکیا در سال 2017 به بازار خواهند آمد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

نوکیا به زودی به بازار گوشی‌های هوشمند باز خواهد گشت. شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال که تحت لیسانس نام تجاری شرکت مایکروسافت است، سال آینده گوشی‌های اندرویدی نوکیا را به بازار خواهد آورد. این کمپانی فنلاندی توسط آرتو نوملا کارمند سابق نوکیا که از سال 1994 به نوکیا پیوسته بود، اداره می‌شود و هدف آن به گفته نوملا رسیدن به ” یکی از مهر‌ه‌های رقابتی کلیدی در تجارت موبایل” است.

هیچ شکی نیست که نوکیا دارای سیستم عامل اندروید خواهد بود؛ اما معلوم نیست که ظاهر خاص به شدت اصلاح شده‌ای مانند تاچ ویز سامسونگ، اچ تی سی سنس و دیگران خواهد داشت یا نزدیک به اندروید خام است.

روش دوم توسط موتورلا که گوشی‌هایش نسخه سبک سیستم عامل موبایل گوگل را دارند، با تعداد انگشت شماری از تغییرات سفارشی شده در راس استفاده شده است و به عنوان یک رویکرد ارزشمند از نظر بسیاری از مردم شناخته شده است.

اخیرا در مصاحبه‌ای، نوملا به رویترز گفت که اچ ام دی در برخی موارد با گوگل همکاری کرده است، هر چند جزئیات آن مشخص نیست. همچنین این گزارش ادعا می‌کند که ” اچ ام دی سیستم عامل گوشی‌ های هوشمند خود را با همکاری گوگل می ‌سازد.”  معلوم نیست که دقیقا این همکاری بر سر چه چیزی است؛ اما می ‌تواند به این معنی باشد که اچ ام دی در قسمت نرم افزار با گوگل همکاری داشته است.

گوشی‌های اندرویدی نوکیا با مشخصات رده بالا، به طور عمده از اندروید bloat-free استفاده می‌کنند. با این حال این فقط حدس و گمان است، اگر گوگل هر گونه ورودی مرتبط و مستقیمی در توسعه نرم افزار برای گوشی‌های جدید داشته باشد، آنگاه ادعای بالا قابل بحث است؛ اما جمله بندی نوملا کمی مبهم است و ممکن است کاملا معنی دیگری داشته باشد.

نوملا در ادامه به بلومبرگ گفت ” ما به برند نوکیا کاملا وفادار خواهیم بود. برند نوکیا برای سادگی، سهولت استفاده، قابلیت اطمینان و کیفیت شناخته شده‌ است. این ‌ها مولفه‌هایی هستند که ما آنها را همراه با یک طراحی صنعتی شگفت انگیز ارائه خواهیم کرد.

نام نوکیا بار سنگینی را با خود حمل می‌کند و به نظر می‌رسد که اچ ام دی کاملا از این امر آگاه است. گوشی‌های اندرویدی نوکیا برای داشتن دوربین‌ های بسیار عالی، عمر طولانی باتری، طراحی ‌های به یاد ماندنی و بادوام و به طور کلی قابلیت اطمینان بالا، بسیار محبوب بودند. ما فقط امیدوار هستیم که این شرکت فنلاندی با موفقیت تمام این خصوصیات را برای اولین گوشی‌های هوشمندش به ارمغان آورد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر