;
coinex

گوشی لنوو زوک اج ؛ ارزان ترین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 821

گوشی لنوو زوک اج ؛ ارزان ترین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 821

گوشی لنوو زوک اج (Lenovo Zuk Edge)، احتمالا ارزان‌ ترین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 821 با برچسب قیمت 390 دلار باشد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

امروزه با انتشار تلفن ‌های هوشمند و افشای زود هنگام مشخصات، تصاویر و قیمت‌ های آنها، دیگر از خبر عرضه یک تلفن هوشمند جدید، شگفت‌ زده نمی‌شویم. گوشی هوشمند لنوو زوک اج دستگاهی است که اگر چه در روزهای گذشته بسیار کم از مشخصات آن باخبر شدیم؛ اما با شنیدن مقدار باورنکردنی قیمت آن شگفت ‌زده خواهید شد.

یکی از بزرگ ‌ترین مشخصات ظاهری گوشی Lenovo Zuk Edge حاشیه قاب کم دور صفحه نمایش آن است. درست همانند موبایل شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix)، تلفن هوشمند زوک اج نیز همانطور که در چند عکس منتشر شده در ماه نوامبر مشخص بود، بسیار باریک است. البته علاوه بر این موضوع، شکل داخل بسته بندی آن نیز بسیار امیدوار کننده است. انتظار می‌رود تلفن Zuk Egde از یک پردازنده اسنپدراگون 821، رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 32، 64 یا 128 گیگابایتی برخوردار باشد.

امروز، مطبوعات رسمی تصویری از این تلفن منتشر کردند که در آن گوشی لنوو زوک اج دارای یک رنگ سفید/طلایی چشم نواز است. همچنین در این تصویر منتشر شده، طراحی این تلفن با حاشیه کمتر نیز مشخص است. موضوع دیگر اشاره شده در مطبوعات، قیمت این تلفن هوشمند است که اگر این موضوع درست باشد، لنوو زوک اج قیمتی معادل 390 دلار آمریکا دارد و همین امر این تلفن را به ارزان ‌ترین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 821 تبدیل می‌کند.

تایید شده است که این تلفن هوشمند در هفته آینده عرضه می‌شود، اگر چه عرضه آن در بازارهای غربی بعید است؛ اما به مخاطبان شرقی خود این اطمینان را می‌دهیم که تلفن هوشمند فوق‌العاده‌ای پیش رویشان قرار خواهد داشت.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر