;
coinex

عرضه گوشی کداک اکترا از ۱۹ آذر آغاز می شود

عرضه گوشی کداک اکترا

گوشی کداک اکترا (Kodak Ektra) از ۱۹ آذر ماه وارد بازار می شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

امروزه به نظر می‌رسد که گوشی‌ های موبایل در تلاش هستند که تقریبا در همه چیز بهترین باشند؛ بهترین دستگاه بازی، بهترین مرورگر وب، بهترین دستگاه پخش موسیقی، بهترین ردیاب تناسب اندام و غیره. در این بین اما، به نظر می‌رسد دوربین یکی از مواردی است که سازندگان گوشی به طور مداوم جهت بهبود آن در تلاش هستند. استفاده از سنسورهای دوگانه، تثبیت اپتیکی تصویر، فوکوس خودکار لیزری، همه و همه از جمله تلاش هایی است که تولیدکننگان برای بهتر کردن تجربه کار با دوربین تلفن ‌های هوشمند انجام داده‌اند.

کمپانی کداک یکی از بزرگ ترین نام‌ها از دیرباز در جهان عکاسی است. این کمپانی در ماه اکتبر (مهرماه) از گوشی‌ هوشمند کاملا جدید خود موسوم به کداک اکترا رونمایی کرد. نام اکترا از فاصله یاب‌ های خاطره انگیز این شرکت که در اواسط قرن بیستم تولید می‌شدند، به عاریه گرفته شده است. همانطور که انتظار می‌رود، این تلفن هوشمند، بر روی تجربه عکاسی تمرکز خواهد کرد. این گوشی قطعا یکی از جالب ترین و زیباترین‌ها گوشی‌هایی است که امسال دیده‌اید و کداک اعلام کرده است که فروش آن از 9 دسامبر (۱۹ آذر) سال جاری به طور رسمی آغاز خواهد شد.

این گوشی ابتدا در آلمان عرضه خواهد شد و سپس عرضه آن در بقیه کشورها ادامه خواهد یافت. قیمت آن در اروپا هم اکنون 499 یورو یا 532 دلار تعیین شده است و در ابتدا از آمازون، مدیا مارکت، رینگ فوتو و ساترن و یا وب سایت ‌هایی با آدرس kodakphones.com و notebooksbilliger.de قابل خریداری خواهد بود. پس از آن در تاریخ 16 ژانویه (27 دی) الکترا از طریق تلکوم به فروش خواهد رسید.

با توجه به انتشار مشخصات گوشی کداک اکترا ما با یک سنسور 21 مگاپیکسلی با PDAF و تثبیت اپتیکی تصویر (OIS)، گشودگی دیافراگم 2 (f/2.0) و یک فلش دوگانه ال ای دی برای عکسبرداری در محیط با نور کم مواجه می‌شویم. همچنین فیلمبرداری 4K با لنز عقبی امکان پذیر است و همانطور که انتظار می رود قابلیت کنترل کامل دستی تمامی تنظیمات دوربین از جمله دیگر ویژگی ‌های این گوشی است. دوربین جلوی این گوشی نیز از سنسوری 13 مگاپیکسلی با PDAF بهره می‌ برد.

همچنین گوشی کداک اکترا مجهز به پردازنده 10 هسته‌ای Helio X20، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، درگاه یو اس بی نوع سی (Type-C USB) و اندروید مارشمالو است. بدون شک این تلفن هوشمند بسیار مورد توجه علاقمندان به عکاسی واقع خواهد شد و ممکن است یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند برای عکاسی باشد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر