;
coinex

محتوای ویدیویی 4k هم اکنون برای استریم روی سایت هولو در دسترس است

محتوای ویدیویی 4k هم اکنون برای استریم روی سایت هولو در دسترس است

محتوای ویدیویی 4k هم اکنون برای استریم روی سایت هولو در دسترس است؛ اما انتخاب محدود است. برای بررسی بیشتر این موضوع درا دامه با تکرا همراه باشید.

وقتی سخن از مصرف محتوای ویدیویی به میان می‌آید، سرویس‌ هایی نظیر نتفلیکس، آمازون ویدیو و هولو به نظر می‌رسد راهی برای آینده باشند. ماهانه هزینه ‌های  زیادی صرف تلویزیون ‌های کابلی و ماهواره‌ای می‌شود. زیرا که این سرویس‌ ها مجموعه‌ای قابل توجه از محتوا را با هزینه‌ های ماهانه بسیار مقرون به صرفه ارائه می‌دهند.

در دنیای استریم ویدئو، قدم بزرگ بعدی رزولوشن 4K است. نتفلیکس و آمازون ویدئو در حال حاضر توانایی استریم محتوای ویدیویی مشخص را در رزولوشن 4K ارائه داده اند و در دسترس بودن عنوان‌ های 4K برای این دو سرویس در حال ایجاد شدن و رشد کردن با یک نرخ قابل توجه است. وب سایت هولو هر چند کمی دیر؛ اما سرانجام محتوای ویدیویی 4K را برای مشترکینش عرضه کرد. در حالی که اضافه شدن رزولوشن بیشتر قطعا خوشایند است؛ اما مشکلاتی وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود.

اول از همه، اگر شما می‌خواهید سایت هولو را با وضوح 4K استریم کنید، باید یا پلی استیشن 4 پرو و یا ایکس باکس One S را داشته باشید. اگر شما هر یک از این کنسول‌ های بازی را داشته باشید، انتخاب ویدئو با رزولوشن 4K در حال حاضر محدود به برنامه نویسی اصلی خود سرویس استریم و 20 فیلم جیمز باند است. انتظار می‌رود که در آینده نزدیک، عنوان‌ ها با رزولوشن 4K افزایش یابند؛ اما در زمان نوشتن این مطلب، انتخاب ‌های شما تا حدی محدود است.

وب سایت هولو اعلام کرده است که در سال 2017 دستگاه ‌های بیشتری قادر به استریم محتوای 4K هستند؛ اما جزئیات این که کدام دستگاه ‌ها این حمایت را به دست می‌آورند، هنوز معلوم نیست.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر