;
coinex

فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت ؛ سوفی ترنر (سانسا) باردار نیست

فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت ؛ سوفی ترنر (سانسا) باردار نیست

سریال بازی تاج و تخت از پرداختن به توطئه‌ای گسترده به همان شیوه‌ای که Westworld (سریال جدید HBO) عمل می‌کند، استفاده نمی کند؛ اما چرخ آسیاب شایعات در مورد فصل بعدی این سریال متوقف نشده است. قبل از این در فصل 6 این سریال به طور خاص یک شایعه ناراحت کننده از حمله سگ ها به سوفی ترنر پخش شد؛ اما به نظر می رسد در فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت قرار است سانسا به استراحت خوبی جلوتر از برنامه بپردازد؛ در ادامه با تکرا همراه باشید.

بسیاری از هواداران سریال بازی گیم آف ترونز در مورد فصل 6 و 7 هشدار می دادند که سوفی ترنر هدف اتفاقاتی شوم است؛ اما آیا ظلم و ستم «رمزی بولتون» و یا چین و چروک لباس «سانسا استارک» همواره هدف حدس و گمان بارداری سانسا قبل از فصل 6 نبوده است؟ حتی در هنگام مرگ رمزی بولتون، او در دیالوگ پایانی خود به سانسا طعنه زد: «من در حال حاضر بخشی از شما هستم» که باعث شد حدس و گمانها از نو زنده شود که حتی سوفی ترنر در دنیای مجازی با بیان این جمله وارد خط شایعات شد و گمانه زنی ها برای فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت را به اوج خود رساند.

فصل ششم آخر سر، تنها سرنخ کمی در مورد آنچه ممکن است اتفاقات بعدی داستان سانسا در فصل 7 را تشکیل می دهند، ارائه داد. اما به لطف برادران قابل اعتماد مراقب در پشت دیوار (طعنه از عوامل صحنه)، ما می دانیم سانسا نمی خواهد یک دوره‌گیری‌ از حدس و گمان راه بی اندازند.

سوفی ترنر می گوید:

بسیار خوشحالم به اطلاع همه برسانم، بر اساس Watchers on the Wall؛ این نظریه خاص فعلا در حال استراحت است. اگر هم عده ای از خوانندگان اصرار خاصی داشتند که این شایعه درست است و بر این باور بودند، شرح زیر ممکن است کمکی به شما در این مورد بکند. پس سانسا در فصل هفت باردار نخواهد بود و یا باردار نخواهد شد.

بیشتر از هر چیزی، در فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت به احتمال زیاد بیشتر کانون توجه معطوف به سانسا می شود. رابطه ای با جان اسنو که تازه به عنوان «پادشاه شمال» تاج گذاری کرده است. حتی جرقه کمی از حسادت هم نسبت به برادر ناتنی به وجود خواهد آمد.

انگشت کوچک (Littlefinger) کسی است که همراه او در به دست آوردن اعتبار برای او با پیروزی «در نبرد Bastards» نیز عامل خزش خواهد بود؛ بنابراین نیاز ما به هر گونه بارداری ناخواسته پیچیده است.

ولی باید تا بازگشت سریال گیم آف ترونز در فصل هفتم تا تابستان 1396 صبر کنیم تا ببینیم قطعا چه اتفاقاتی خواهد افتاد؛ ولی چیزی که اکنون روشن است این است که سانسا باردار نمی شود و سوفی ترنر به صراحت این را اعلام کرده است.

.

منبع: Screencrush

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر