;
coinex

گوشی هوشمند ال جی جی 6 ضد آب و دارای شارژ بی سیم خواهد بود

گوشی هوشمند ال جی جی 6

بر اساس یک گزارش تازه، گوشی هوشمند ال جی جی 6 ضد آب و دارای شارژ بی سیم خواهد بود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

انتظار می رود که نام پرچمدار بعدی این شرکت، ال جی G6 باشد که این تقریبا راحت ترین چیزی است که از هم اکنون می توانیم در مورد آن با قطعیت حدس بزنیم؛ اما چیزی که اصلا در مورد این گوشی کار آسانی نیست صحبت در مورد مشخصات داخلی و امکانات و ویژگی های آن با قاطعیت است.

بر اساس یک گزارشی که امروز توسط یکی از رسانه های کشور کره جنوبی منتشر شد، پرچمدار سال آینده شرکت ال جی یعنی گوشی هوشمند ال جی جی 6 قرار است که یک گوشی ضد آب باشد. یکی از دلایلی که شرکت ال جی برای این کار عنوان کرده این است که به دلیل آب و هوای مرطوب و بارانی در کشور ژاپن، در این کشور تقاضا برای گوشی های ضد آب به شدت بالا است.

این گزارش همچنین اضافه می کند که به پایان عمر باتری های قابل تعویض در گوشی های شرکت ال جی رسیده ایم و بدیهی است که قابلیت دیگر گوشی ال جی G5 یعنی ماژولار بودن آن هم دیگر قابل پیاده سازی در گوشی هوشمند ال جی جی 6 نخواهد بود. با توجه به این که شرکت ال جی خود این مورد را توسط شرکت های لنوو و موتورولا یاد گرفته بود، کنار گذاشتن آن می تواند یک اتفاق مثبت باشد.

وقتی در مورد اتفاقات مثبت صحبت می کنیم، باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت ال جی برای اجرای قابلیت ضد آب در گوشی آینده خود از چسپ های گران تر و با کیفیت تر از آن هایی که شرکت سامسونگ در گوشی های خود استفاده می کند، استفاده کرده است. در حالی که شرکت 3M مسئول تولید تیپ های به کار رفته در گوشی های ضد آب شرکت سامسونگ است، کمپانی هایی مثل هیتاچی، هنکل و 3M برای تولید آنها برای شرکت ال جی در رقابت هستند.

علاوه بر ویژگی ضد آب بودن این گوشی، گزارش امروز همچنین ادعا می کند که گوشی ال جی جی 6 از قابلیت هایی نظیر شارژ بی سیم و همچنین سیستم پرداخت ال جی یا همان ال جی پی که قرار است سال آینده از آن رسما رونمایی شود، پشتیبانی خواهد کرد. همانند سیستم پرداخت شرکت سامسونگ، ال جی پی (LG Pay) هم علاوه بر NFC از سیستم انتقال امن مغناطیسی (Magnetic Secure Transmission) برای ارتباط با مراکز پرداخت استفاده خواهد کرد. MST به این سرویس اجازه می دهد که در 90 درصد فروشگاه ها و مکان هایی که حتی NFC وجود ندارد، کارایی داشته باشد.

بر اساس اخبار و گزارشات به نظر می رسد که گوشی LG G6 نیز همانند پرچمداران سال های گذشته شرکت ال جی در طی نمایشگاه 2017 MWC رونمایی خواهد شد که سال آینده از تاریخ 27 ماه فوریه آغاز خواهد شد. تا آن زمان اما با اخبار، شایعات، گمانه زنی ها و تصاویر لو رفته از این گوشی با ما همراه باشید.

نظر شما در مورد پرچمدار بعدی شرکت ال جی چیست؟ به نظر شما آیا این شرکت امسال می تواند به روند خوب سال های گذشته خود باز گردد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر