;
coinex

آینده روشن تر گوشی های اندرویدی مرا به استفاده از این گوشی ها ترغیب کرد!

آینده ی روشن تر گوشی های اندرویدی

آینده روشن تر گوشی های اندرویدی مرا به استفاده از این گوشی ها ترغیب کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع جالب با تکرا همراه باشید.

داستان از این جا شروع می شود که گوشی مورد علاقه ام یعنی موتورولا droid turbo در یک حادثه ناگوار به درون دستشویی سقوط کرد و حتی پوشش p2i نانوی آن نیز نتوانست مقاومت چندانی به خرج دهد. من به ناچار پیشنهاد دخترم را پذیرفتم و گوشی آیفون 5s قدیمی او را جایگزین گوشی از دست رفته ام کردم. از آن موقع تا کنون من به مدت هشت ماه از این دستگاه استفاده کردم، در حالی که بعد از سال 2007 با انتخاب سیستم عامل اندروید از گوشی های اپل استفاده نکرده بودم.

در همان ابتدای استفاده از این گوشی سرعت بالای بارگذاری فایل های ویدیویی شما را شگفت زده خواهد کرد. من به راحتی توانستم گوشی آیفون 5s را به نسخه 10 ios به روز رسانی کنم و گوشی بعد از نصب این نسخه جدید نیز عمل کردی روان داشت که برای یک گوشی به نسبت قدیمی تر امتیاز مثبتی محسوب می شود.

دوربین فیلمبرداری و عکسبرداری این گوشی با ارائه کیفیت 8 مگاپیکسلی بسیار خوب عمل کرده و عکس های خوبی را به ثبت می رساند. با اینکه من از عملکرد کلی این گوشی راضی بودم و داشتم ایده خریدن یک گوشی iphone se را با خود سبک و سنگین می کردم، دستیار شخصی اپل، سیری، من را واقعا ناامید کرد.

به نظر من شرکت گوگل در این زمینه بسیار جلو تر از اپل است و با ارائه خدمات بهتر و صحیح تری کاربر را به استفاده از خدمات خود سوق می دهد. پس از مدتی به جای استفاده از سیری برای جست و جو در صفحات وب، من از برنامه دستیار صوتی گوگل استفاده می کردم. شاید بد نباشد برای مقایسه بهترین دستیار صوتی مجازی به این لینک سری بزنید

بعد از چند هفته این ایده در من شکل گرفت که به نظر می رسد گوگل تصویر واضح تری از تکنولوژی آینده را برای خود ترسیم کرده است و با طراحی پیشرفته تر دستیار گوگل در راه بهتری قدم برداشته است. شرکت گوگل با به خدمت گرفتن تکنولوژی هوش مصنوعی توانسته دستیار صوتی خود را بیش از پیش شبیه یک انسان واقعی طراحی کند.

او در این زمینه از سیری و کورتانا بهتر عمل کرده است. با اینکه هر دوی این دستیارهای صوتی می توانند به طور تقریبی به پرسش های کاربر پاسخ دهند؛ اما استفاده از دستیار گوگل تجربه ای مانند صحبت کردن با یک انسان را منتقل می کند و به نظر می رسد که با استفاده از هوش مصنوعی، بتوان این قابلیت را بسیار بیشتر ارتقا داد.

با اینکه من از گوشی آیفون استفاده می کردم؛ اما در واقع از قابلیت ها اندرویدی بهره می بردم و استفاده از اندروید برایم بهتر و راحت تر بود. بعد از مدتی من از طرف یکی از دوستانم کادوی بسیار خوبی دریافت کردم چیزی که واقعا به آن احتیاج داشتم، گوشی موتو زد فورس دروید.

همین برایم کافی بود که دوباره با کمال میل از سیستم عامل اندروید استفاده کنم. به شخصه تمام گوشی های قبلی من نیز از همین خانواده بوده است. من پیش از این از گوشی های Motorola DROID ،Motorola DROID 4 ،Motorola DROID Turbo استفاده می کردم و هم اکنون هم کاربر گوشی Moto Z Force DROID هستم.

بعد از اینکه گوشی جدید خودم را برای اولین بار استفاده کردم، صفحه نمایش بزرگ تر 5.5 اینچی آن اولین چیزی بود که از آن لذت بردم. در حالی که من به مدت 8 ماه از اندروید دور بودم، نکات متفاوتی را در مقایسه با این دو سیستم عامل کشف کردم. به نظر می رسد که شرکت گوگل برنامه مشخصی برای آینده محصولات خود دارد و از این برنامه ها می شود به ارتقا دستیار گوگل به وسیله استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی اشاره کرد.

در این جا لازم است که به این نکته تاکید کنم که سیستم عامل ios هیچ مشکلی ندارد و من واقعا از استفاده آن لذت بردم. شاید بهترین چیزی که بشود در رابطه با آن گفت این است که شرکت اپل به سنت دیرینه خود پای بند مانده است و گوشی های تولیدی این شرکت با عملکرد ساده و روان شناخته می شوند؛ اما نمی شود از این موضوع نیز چشم پوشی کرد که گوگل با استفاده از هوش مصنوعی توانسته است قابلیت های هیجان انگیزی را برای گوشی های اندرویدی به ارمغان بیاورد و به نظر می رسد آینده درخشانی در انتظار این تکنولوژی است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر