;
coinex

گوشی گلکسی اس 8 اج و گلکسی اس 8 دارای اسپیکرهای استریو هارمان خواهند بود

گوشی گلکسی اس 8 اج و گلکسی اس 8 دارای اسپیکرهای استریو هارمان خواهند بود

گوشی گلکسی اس 8 اج و گلکسی اس 8 به اسپیکرهای استریو هارمان مجهز خواهند بود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حالی که هنوز 2 ماه تا معرفی گوشی گلکسی اس 8 باقی مانده است؛ اما شاهد سیل عظیمی از شایعات در مورد این گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ هستیم. تاکنون چیزهای خیلی جالبی در مورد گوشی گلکسی اس 8 اج و گلکسی اس 8 شنیده ایم که اگر درست از آب در بیایند، به نظر می رسد که این گوشی ها می توانند شکست سامسونگ بر اثر انفجارهای گوشی گلکسی نوت 7 را برای همیشه به دست فراموشی بسپارند.

آخرین شایعات در مورد این گوشی به قابلیت های صوتی آنها اشاره می کند که ادعا می کند که گوشی گلکسی اس 8 اج و گلکسی اس 8 دارای اسپیکرهای استریو خواهند بود. ظاهرا این اسپیکرها قرار است توسط شرکت هارمان تولید شوند که این اتفاق به لطف خرید این شرکت به قیمت 8 میلیارد دلار توسط شرکت سامسونگ امکانپذیر شده است.

باید صبر کنیم و ببینیم که شرکت سامسونگ چگونه این بلندگوها را در گوشی پرچمدار خود استفاده می کند. سامسونگ ممکن است در طراحی این اسپیکرها همانند گوشی های HTC One M9 و یا Nexus 6P عمل کند و 2 اسپیکر را در جلوی گوشی قرار دهد و همچنین ممکن است از طراحی اسپیکرهای استریو در آیفون 7 استفاده کند که نتیجه شگفت انگیزی را برای کاربر به ارمغان آورده است.

به کارگیری اسپیکرهای پیشرفته شرکت هارمان توسط شرکت سامسونگ برای گوشی پرچمدار آینده خود، موضوعی بود که دو هفته پیش در جریان یک کنفرانس خبری به آن اشاره شده بود؛ بنابراین به نظر می رسد که همه چیز برای باور کردن این موضوع که گوشی های گلکسی S8 و گلکسی S8 Edge از اسپیکرهای استریو بهره خواهند برد، فراهم است.

تا عرضه رسمی گوشی های پرچمدار شرکت سامسونگ، کلیه اخبار و شایعات در مورد این گوشی ها را اینجا در تکرا دنبال کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر