;
coinex

اندروید آبنبات چوبی پرطرفدارترین سیستم عامل اندروید در سراسر جهان!

شرکت گوگل آمار جدیدی از توزیع‌های مختلف سیستم عامل اندروید منتشر کرده است که در آن سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی همچنان پر طرفدارترین سیستم عامل دنیا است.

شرکت گوگل، صاحب و توسعه دهنده اصلی سیستم عامل پر طرفدار اندروید بالاخره آمار‌های مربوط به توزیع این سیتم عامل را برای ماه جاری به روزرسانی کرده است. طبق لیست منتشر شده از سوی گوگل، سیستم عامل اندروید 7 نوقا همچنان عملکرد خوبی ندارد؛ اما لالی پاپ بازار اندروید را در دست دارد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

پس از گذشت یک ماه از انتشار لیست توزیع سیستم عامل‌های اندروید، کمپانی گوگل این لیست را به روزرسانی کرده است و جدیدترین تغییرات در نسخه‌های مختلف این سیستم عامل محبوب را در دسترس رسانه‌های خبری برای ماه دسامبر قرار داده است.

 طبق این لیست سیستم عامل اندروید 7 نوقا همچنان عملکرد بسیار ضعیفی دارد و رشد چندانی ندارد؛ اما از لیست ماه گذشته تا لیست جدید، این سیستم عامل رشد 0.1 درصدی داشته است که برای این سیستم عامل واقعا ناامید کننده است. سیستم عامل  اندروید 7 نوقا هم اکنون بر روی کمتر از 10 موبایل به صورت پیش فرض در حال اجرا است و برخی از پرچمداران سال 2016 از آن بهره می‌برند که انتظار می‌رود ماه آینده این سیستم عامل به رشد بالاتری دست یابد.

شرکت گوگل آمار جدیدی از توزیع‌های مختلف سیستم عامل اندروید منتشر کرده است که در آن سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی همچنان پر طرفدارترین سیستم عامل دنیا است.

 اطلاعات منتشر شده از گوگل حاکی از صدر نشینی سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی یا همان لالی پاپ با دارا بودن 34 درصد از کل سهم سیستم عامل اندروید است. همچنین سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو با داشتن 26 درصد از کل سهم توزیع نسخه‌های مختلف اندروید در صدر جدول سیستم عامل‌های رایج و محبوب قرار دارند.

نکته جالب در مورد اطلاعات جدید، سهم سیستم عامل اندروید 2.2 یا Froyo است؛ این سیستم عامل پس از گذشت 6 سال همچنان 0.1 از سهم اندروید را به خود اختصاص داده و در آخر جدول و پایین‌تر از اندروید 7 نوقا قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود با آپدیت اندروید 7 برای برخی پرچمداران و انتشار اندروید 6 برای بسیاری از میان رده‌های بازار، در ماه های آتی شاهد سهم کمتری از نسخه‌های قدیمی اندروید باشیم و سهم اندروید 6 مارشمالو و اندروید 7 نوقا رشد چشمگیری داشته باشد.

.

منبع:  gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر