;
coinex

لپ تاپ Areo 14 گیگابایت ؛ باریک و سازگار با واقعیت مجازی

لپ تاپ Areo 14 گیگابایت ؛ باریک و سازگار با واقعیت مجازی

یکی از لپ تاپ های گیمینگ و برتر شرکت معروف گیگابایت، Areo 14 نام دارد. محصولی که حالا با یک آپدیت سخت افزاری جدید می‌تواند وارد دنیای VR یا همان واقعیت مجازی شود. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به نسخه جدید Areo 14 از گیگابایت داشته باشیم.

لپ تاپ Gigabyte Aero 14 در یک آپدیت سخت افزاری جدید توانسته به ویژگی‌های خاص دست پیدا کند. این لپ تاپ با ضخامت کمتر از 2 سانتی متر، یکی از لپ‌تاپ‌های فوق باریک در حوزه گیمینگ و مخصوص بازی است. همچنین این لپ‌تاپ در نسخه جدید خود به کارت گرافیک فوق العاده قدتمند GeForce GTX 1060 از شرکت انویدیا با پشتیبانی هدست‌های واقعیت مجازی مجهز شده است تا دنیای واقعیت مجازی را جذاب تر کند.

لپتاپ Areo 14 از شرکت گیگابایت یک محصول گیمینگ اما فوق العاده باریک و قدرتمند است که از هدست‌های واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند.

در نسخه جدید لپ تاپ Areo 14 گیگابایت شاهد استفاده از نمایشگر 14 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی، یک ترابایت حافظه اس اس دی، 32 گیگابایت حافظه رم و یک باتری قدرتمند 94.24 وات ساعتی هستیم.

شرکت گیگابایت در مورد طول عمر شارژ باتری این دستگاه حرفی نزده است؛ اما باید انتظار مدت زمان بسیار قابل قبولی از آن را داشته باشیم. شایان ذکر است که علرغم استفاده از آخرین نسخه کارت گرافیک شرکت معروف انویدیا، این لپ‌تاپ همچنان به نسل ششم پردازنده‌های شرکت اینتل مجهز است.

اگر شما به دنبالی خرید یک کامپیوتر قابل حمل مناسب برای بازی و استفاده حرفه‌ای از واقعیت مجازی هستید، باید بدانید که لپ تاپ Areo 14 گیگابایت یک گزینه شایسته از یک برند معروف و معتبر است که به زودی عرضه خواهد شد.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    بالاخره واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده؟ از اول تا آخر گفتید واقعیت مجازی بعد آخر خبر گفتید واقعیت افزوده!!!

    پاسخ

    ممنونم از توجهتون، بله درسته این لپ تاپ از تکنولوژی واقعیت مجازی پشتیبانی می کنه، اصلاح شد

    پاسخ