;
coinex

آنر مجیک ؛ پرچمداری فوق العاده از شرکت هواوی

آنر مجیک ؛ پرچمداری فوق العاده از شرکت هواوی

شرکت هواوی به زودی از گوشی مفهومی با نام آنر مجیک از برند زیر مجموعه خود، آنر رونمایی خواهد کرد که به احتمال زیاد دارای حاشیه‌های بسیار کم و چهار لبه خمیده خواهد بود و یک پرچمدار تمام عیار از سری آنر در سال 2017 است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت چینی هواوی، ماه گذشته از پرچمدار جدید خود و آخرین عضو سری میت یعنی گوشی هوشمند میت 9 رونمایی کرد. این شرکت با توجه به موقعیت جهانی و محبوبیت و موفقیت‌هایی چشمگیر در سراسر جهان در تلاش است تا قدم‌هایی رو به جلو داشته باشد و بیشتر نام خود را مطرح کند. هواوی در 26 آذر ماه قصد دارد از گوشی مفهمومی تحت برند آنر با نام آنر مجیک رونمایی کند تا بار دیگر دنیای تکنولوژی را به سمت خود جذب کند.

گوشی آنر مجیک، از شرکت آنر، زیر مجموعه شرکت چینی هواوی یک اسمارت فون متفاوت خواهد بود که در26 آذر ماه معرفی خواهد شد و به بازار عرضه می‌شود.

در تیز گوشی هواوی آنر مجیک شاهد موبایلی با چهار لبه خمیده هستیم. موبایلی که قبلا در تصاویر منتشر شده در کنار گوشی هوشمند میت 9 پرو و رندرهایی اختصاصی دیده شده است. این گوشی طبق اطلاعات منتشر شده با موبایل‌هایی که تاکنون وارد بازار شده‌اند، کاملا متفاوت خواهد بود.

در هواوی آنر مجیک شاهد طراحی جدیدی از این شرکت هستیم همچنین باتری این گوشی از فتاوری جدیدی با کمک گرافن استفاده خواهد کرد که سبب شارژ شدن آن با سرعت بسیار بالایی خواهد شد. گفته‌ها حاکی از آن است که این اسمارت فون دارای هیچ دکمه فیزیکی و سنسور دوربینی نخواهد بود. لازم به ذکر است که در کنار آنر مجیک یک دستگاه مجزا عرضه خواهد شد تا از طریق پورت‌های آن به این اسمارت فون متصل شد.

گوشی آنر مجیک، از شرکت آنر، زیر مجموعه شرکت چینی هواوی یک اسمارت فون متفاوت خواهد بود که در26 آذر ماه معرفی خواهد شد و به بازار عرضه می‌شود.

طبق تیزر رسمی گوشی آنر مجیک این دستگاه در روز 26 آذر ماه وارد بازار خواهد شد به همین دلیل نیاز نیست شایعات زیادی از آن منتشر شود و انتظار زیادی برای دیدن آن کشید. منتظر شگفتی جدید شرکت هواوی باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر