;
coinex

اطلاعات فاش شده از ال جی V5 نشان می دهد که این گوشی آنطور که انتظار می‌‌رود، نخواهد بود

ال جی V5

اطلاعات فاش شده از ال جی V5 حاکی از این است که این گوشی آنطور که انتظار می‌رفت، نخواهد بود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

گوشی ‌های سری ال جی V گوشی‌ های خاصی هستند. کمی به گوشی ‌های سامسونگ گلکسی نوت 7 شباهت دارند، ممکن است این دستگاه‌ ها قلم اس پن نداشته باشند؛ اما از کارایی و قدرت بالایی برخوردار بوده و با ایده‌ های خلاقانه و جدید، نسبت به دیگر گوشی‌ های این کمپانی بهتر و متفاوت بوده‌اند. همچنین این گوشی ‌ها گران‌ ترین گوشی کمپانی ال جی به شمار می ‌روند.

اخیرا اطلاعات و شایعاتی به بیرون درز کرده که می‌ گوید قرار است گوشی‌ ای با نام ال جی V5 منتشر شود. اما آنطور که کاربران انتظار دارند، نیست و برخلاف سایر گوشی‌ های سری V آنچنان قدرتمند نخواهد بود. به نظر می‌رسد که این گوشی چیزی بیش از یک گوشی هوشمند میان رده با بدنه پلاستیکی نباشد.

گوشی ‌های ال جی وی 5 به نظر ساده و معمولی می ‌رسند، این گوشی ‌ها از پورت microUSB برای شارژ شدن استفاده می‌ کنند، چیزی که بیش از پیش در سال 2017 معمول شده، این است که گوشی‌ های سطح بالای اندرویدی با پورت‌ های USB-C عرضه می ‌شوند.

طراحی این گوشی نیز ساده است و پیچ و تاب کمی دارد. توجه کنید که چگونه کناره‌ های صفحه پشت، به سمت لبه ‌ها می ‌روند. این الگوی طراحی چیزی است که باعث می ‌شود گوشی‌ های ال جی V5 را در میان تعداد زیادی از گوشی‌ های سطح متوسط قرار گیرد.

البته این گوشی، اولین گوشی سطح متوسط ال جی است که یک اسکنر اثر انگشت در پشت خود دارد. همچنین ابعاد این گوشی نیز 148.65 در 75.30 در 7.5/8 میلی متر است (قسمت بالایی کمی ضخیم تر از پایین گوشی است). این ابعاد به ما نشان می ‌دهد که بایستی منتظر یک گوشی با صفحه نمایش مورب 5.3 تا 5.5 اینچی باشیم.

تمامی این موارد شایعات و اطلاعات فاش شده درباره این گوشی بود. احتمالا قیمت این گوشی‌ ها نیز مقرون به صرفه خواهد بود، البته امیدواریم که ال جی قصد قرار دادن این گوشی در سری قدرتمند V را نداشته باشد و تا قبل از انتشار تصمیم خود را عوض کرده و نام دیگری برای این گوشی برگزیند. قرار دادن این نام تجاری موفق بر روی این دستگاه مطمئنا حرکت خوبی برای ال جی نخواهد بود.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر