;
coinex

سامسونگ گلکسی S8 با صفحه نمایش بدون حاشیه؛ خبری از دوربین دوگانه نخواهد بود!

سامسونگ گلکسی S8 با صفحه نمایش بدون حاشیه؛ خبری از دوربین دوگانه نخواهد بود!

سامسونگ گلکسی S8 با صفحه نمایش بدون حاشیه معرفی خواهد شد؛ خبری از دوربین دوگانه نیز نخواهد بود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

ظاهرا گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) در پی شکستی که این شرکت از جانب گوشی نوت 7 متحمل شد، امید زیادی به آن بسته شده و قرار است در ماه آوریل سال آینده رسما رونمایی شود. تاکنون شایعات و اخبار بسیار زیادی در مورد این گوشی به بیرون درز کرده است و تمام سعی ما نیز بر این بوده است که همه آنها را تا حد امکان پوشش دهیم.

شرکت سامسونگ در تلاش است تا برای این گوشی، سنگ تمام بگذارد و علاوه بر امکانات خوب و طراحی منحصر به فرد، قیمت آن را هم تا حد امکان پایین نگه دارد تا بتواند بار دیگر اعتماد مشتریان را به خود بازگرداند. ظاهرا که سامسونگ گلکسی S8 دارای یک طراحی بسیار زیبا بوده و تقریبا تمام پنل جلویی آن را، صفحه نمایش به خود اختصاص داده است و تقریبا هیچ حاشیه ای را دور تا دور گوشی نخواهیم دید.

اما به گفته بلومبورگ، به احتمال زیاد گوشی سامسونگ گلکسی S8 دارای دوربین دوگانه نبوده و شاهد یک دوربین در پشت این گوشی خواهیم بود.

بدون شک، گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ یکی از جذاب ترین گوشی های سال 2017 است و گفته می شود اولین گوشی بالارده شرکت سامسونگ خواهد بود که دارای دکمه فیزیکی هوم نیست. به جای یک دکمه فیزیکی اصلی که مقدار زیادی از فضا را هم اشغال می کند، سامسونگ اکنون تصمیم گرفته است تا یک دکمه مجازی را در زیر صفحه نمایش و در قسمت پایین گوشی برای انجام وظایف مشابه تعبیه کند.

سامسونگ گلکسی S8 دارای نمایشگری خواهد بود که متعلق به آینده است و همه چشم ها را به خود معطوف می کند. البته انتظار می رود که طراحی این گوشی بسیار شبیه گوشی ساخت شرکت چینی شیائومی باشد که پیشتر رونمایی شده بود و این طراحی جدید به سامسونگ این امکان را می دهد تا حاشیه های گوشی را تا حد بسیار زیادی کم کرده و کلیه پنل جلویی گوشی را به صفحه نمایش آن اختصاص دهد.

سامسونگ تصمیم دارد تا گوشی Galaxy S8 را با اندازه صفحه نمایش گوشی های پیشین سری S روانه بازار کند. همانگونه که احتمالا می دانید، گلکسی اس 8 هم همانند پرچمداران پیشین دارای 2 مدل بوده که یکی از آنها با اندازه 5.1 اینچی و دیگری با اندازه 5.5 اینچی روانه بازار خواهند شد.

اندازه گوشی ها در مدل امسال تغییری نمی کند ولی آن چیزی که مشخص است، این است که به دلیل حذف حاشیه های گوشی، صفحه نمایش گلکسی اس 8 بزرگتر خواهد شد. هر دو مدل برخلاف سال های گذشته دارای لبه های خمیده هستند و امسال هیچ مدل صافی از پرچمداران سری S شرکت سامسونگ نخواهد دید.

در برخی از کشورها که به احتمال زیاد ایالات متحده آمریکا یکی از آنها خواهد بود، سامسونگ گلکسی S8 با چیپ جدید ساخت شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 عرضه می شود، این در حالی است که سایر بازارهای جهانی از جمله خاورمیانه و کشور ایران، میزبان گوشی های S8 مجهز به پردازنده های ساخت خود شرکت سامسونگ، یعنی چیپ های اگزینوس خواهد بود.

یکی دیگر از امکاناتی که شرکت سامسونگ برای پرچمدار سال آینده خود در نظر گرفته است، یک دستیار مجازی کاملا جدید است. این هوش مصنوعی توسط شرکت وایو ساخته شده است که پیشتر برای توسعه هوش مصنوعی سیری که بر روی گوشی های آیفون شرکت اپل قرار دارند، نام خود را بر سر زبان ها انداخته بود.

ظاهرا این دستیار مجازی جدید به خوبی با گوشی سامسونگ ادغام شده و خدمات متنوعی را برای کاربران به ارمغان می آورد که از جمله این خدمات می توان به ارسال پیام به وسیله فرمان صوتی، ایجاد یک تماس جدید و برنامه ریزی برای کاربر اشاره کرد.

همچنین پیشتر از منابع دیگری شنیده بودیم که سامسونگ قصد دارد تا در گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 اج خود جک 3.5 میلی متری هدفون را حذف کند؛ اما این منبع آخری، هیچ اشاره ای به این موضوع نکرده است.

بر اساس برنامه ریزی های اولیه قرار بود که گوشی سامسونگ گلکسی S8 در ماه مارس سال 2017 رسما رونمایی شود؛ اما اتفاقات تلخی که برای گوشی نوت 7 رخ داد، سامسونگ را بر آن داشت تا برای انجام تست های باتری، بیشتر و سخت گیرانه تر عمل کرده و رونمایی این گوشی را تا ماه آوریل سال آینده عقب بیندازد.

سامسونگ بارها در بیانیه های خود رسما اعلام کرده است که امنیت دستگاه بالاترین اولویت را دارد؛ اما این بار کاربران نگرانی بیشتری راجع به این موضوع دارند و هنگامی که کاملا از امنیت گوشی گلکسی اس 8 مطمئن شوند، دست به خرید آن خواهند زد.

نظرات خود را در مورد جدیدترین پرچمدار شرکت سامسونگ با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر