;
coinex

سرویس اپل میوزیک رشدی معادل 20 میلیون مشترک پرداخت کننده داشته است

سرویس اپل میوزیک رشدی معادل 20 میلیون مشترک پرداخت کننده داشته است

سرویس اپل میوزیک رشدی معادل 20 میلیون مشترک پرداخت کننده داشته است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

سرویس اشتراک موسیقی اپل میوزیک (Apple Music) که ساختاری شبیه به Spotify دارد، به طور پیوسته در حال رشد است و اکنون 20 میلیون کاربر پرداخت کننده دارد.

برخلاف سرویس اسپاتیفای که در ازای تماشای تبلیغات و یا قبول برخی از محدودیت ‌ها، به کاربران اجازه می‌ دهد تا موسیقی مورد علاقه خود را به طور رایگان گوش کنند، سرویس اپل میوزیک تنها به کاربرانی که پرداختی دارند، اجازه گوش دادن به موسیقی ‌ها را می‌ دهد.

سرویس Apple Music که 18 ماه پیش کار خود را آغاز کرد، به سرعت در حال رشد است و اکنون دومین سرویس پخش کننده موسیقی بعد از اسپاتیفای است. با توجه به این موضوع که سرعت رشد این سرویس ثابت بود، اپل در ماه سپتامبر اعلام کرد که در حال حاضر این سرویس 17 میلیون مشترک دارد. بعد از گذشت تنها 3 ماه این سرویس، شاهد رشدی 15 درصدی است.

سرویس اپل میوزیک در گرفتن حق پخش انحصاری خوانندگان محبوبی همچون Kanye و تیلور سوئیفت بسیار موفق بوده و اخیرا اولین تک آهنگ و آلبوم از Drake، Future، Frank Ocean، DJ Khaled و Travis scott را منتشر کرده است.

معاون ارشد بخش نرم افزار اینترنت و محصولات اپل، Eddy Cue، اینچنین می‌گوید:

یک سال گذشت، زمانی که شاهد موفقیت و رسیدن هنرمندان مورد حمایتمان به رتبه 1 جداول موسیقی بودیم، بسیار هیجان انگیز بود. همچنین از قرار گرفتن Rapper در بین 10 موزیک برتر جدول بیلبورد بسیار خوشحالیم البته من به یاد نمی‌آورم که چنین موضوعی قبلا اتفاق افتاده باشد.

اگر تمام اتفاقات را کنار هم قرار دهیم، رقیب سرویس Spotify حدود 12 میلیون مشترک را در سال 2016 بدست آورد و امسال در حال افزایش این رقم از 28 میلیون به 40 میلیون است. سرویس Apple Music نیز به نوبه خود از 10 میلیون مشترک، اکنون به 20 میلیون رسیده است.

شایعاتی شده است که این سرویس قصد کاهش دادن قیمت ها را برای برخی از کاربران دارد؛ اما در حال حاضر قیمت‌ ها برای کاربران به این صورت است؛ 10 دلار برای یک کاربر، 15 دلار برای یک خانواده و 5 دلار برای دانش آموزان.

در برخی از کشورهای کمتر توسعه یافته هر دو سرویس اپل میوزیک و اسپاتیفای نصف این مبالغ را دریافت می‌ کنند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر