;
coinex

دوربین گوشی های هوشمند اپل به عنوان دوربین های محبوب کاربران سایت فلیکر معرفی شد

دوربین گوشی های هوشمند اپل

دوربین گوشی های هوشمند اپل به عنوان دوربین های محبوب و پر استفاده کاربران سایت فلیکر معرفی شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

وب‌سایت فلیکر یکی از بزرگ ترین پایگاه های اینترنتی به اشتراک گذاری تصاویر، به تازگی آمار و اطلاعاتی را رابطه با عکس های به اشترک گذاشته شده سال 2016 اعلام کرده است.

طبق گزارشات به دست آمده از این وب سایت بیشتر عکس های موجود در این سایت به وسیله دوربین گوشی های هوشمند اپل گرفته شده است و 47 درصد این عکس های آپلود شده توسط گوشی های آیفون به ثبت رسیده است. رتبه دوم این عکس ها به دوربین های کانن (canon) تعلق گرفته است و در رتبه سوم عکس های به ثبت رسیده در این وب سایت، دوربین های نیکون قرار گرفته اند.

در حالت کلی، در میان ده دستگاه عکسبرداری محبوب کاربران وب‌سایت فلیکر، 8 دستگاه آیفون وجود دارد و در میان دوربین گوشی های هوشمند اپل اعلام شده در این لیست نام های اپل آیفون 6، اپل آیفون 5s و اپل آیفون 6s به چشم می خورد. تنها دستگاه هایی که در ده دوربین برتر قرار گرفته اند و متعلق به شرکت اپل نیستند، دوربین های کانن مدل 5D Mark III  و 5D Mark II وجود دارند.

در قسمت دیگری از این گزارش به این نکته اشاره شده است که در سال 2016 میلادی 48 درصد از عکس های به اشتراک گذاشته شده در فلیکر توسط دوربین گوشی های هوشمند گرفته شده است. این رقم به نسبت سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است؛ چراکه در سال گذشته، درصد استفاده از دوربین گوشی های هوشمند به 39 درصد رسیده بود.

در نتیجه محبوبتر شدن دوربین گوشی های هوشمند در میان کاربران این وب‌سایت، استفاده از دوربین های DSLR از 31 درصد در سال قبل، به میزان 25 درصد در سال 2017 کاهش یافته است. کم ترین درصد استفاده کاربران از دوربین های موجود در بازار متعلق به دوربین های بدون آینه بوده که تنها 3 درصد از این سهم را به خود اختصاص داده است.

یکی از دلایل اصلی محبوب بودن دوربین های گوشی هوشمند را می توان به این مسئله مرتبط دانست که این گوشی ها همیشه همراه ما هستند و می شود در هر زمانی از آنها برای عکسبرداری از سوژه های مختلف استفاده کنیم. طبق گزارشاتی که گوشه ای از آنها در این خبر پوشش داده شد، کاربران حدود دو برابر بیشتر از میزان استفاده از دوربین های عکسبرداری DSLR، از دوربین گوشی های هوشمند خود بهره می برند.

البته این موضوع  تنها دلیل استفاده بیشتر کاربران وب سایت فلیکر از دوربین گوشی های هوشمند خود نیست. در سال های اخیر و با پیشرفت سریع تکنولوژی در زمینه گوشی های هوشمند، دوربین این محصولالت بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است و با ارتقای این دوربین ها به سطح قابل قبولی، محبوبیت آنها در میان عکاسان بیشتر از پیش شده است.

ما در این گزارش سعی کردیم که جزئیاتی از آنچه وب‌سایت فلیکر در رابطه با آمار و اطلاعات وب سایت خود در سال 2016 اعلام کرده است را به شما ارائه کنیم. در کنار این ارقام، این وب‌سایت عکس های برتر سال 2016 را نیز معرفی کرده است که می توانید آن ها را در پایین مشاهده کنید. با کلیک کردن بر روی عکس ها می توانید آنها را در اندازه واقعی خود ببینید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر