;
coinex

فریز شدن برخی برنامه‌های اپل در iPhone 7،iPhone 6s و iPhone 5s

فریز شدن برخی برنامه‌های اپل در iPhone 7،iPhone 6s و iPhone 5s

فریز شدن برخی برنامه‌های اپل در iPhone 7 ،iPhone 6s و iPhone 5s مشکل جدیدی است که به تازگی گریبانگیر کاربران اپل شده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

درست چند ماه پیش، یعنی زمانی که گوشی های Galaxy Note 7 سامسونگ مرتبا منفجر می‌شدند، آیفون در وضعیت خوبی قرار داشت؛ اما به تازگی تلفن ‌های اپل با مسائلی مربوط به خود دست و پنجه نرم می ‌کنند. برخی از تلفن‌ های iPhone 6 اپل دارای مشکلاتی با لمس های ورودی بر روی صفحه نمایش خود هستند که این مشکلات با هزینه‌ای بالغ بر 149 دلار قابل تعمیر هستند.

علاوه بر این، بعضی از دستگاه های آیفون 6 اس اپل که بین ماه های سپتامبر و اکتبر 2015 تولید شده‌اند، به دلیل افت شارژ دستگاه در یک چشم بر هم زدن از 30 درصد به 0 درصد می رسند و سپس خاموش می ‌شوند. اگر دستگاه شما هم این مشکل را دارد با مراجعه به وب ‌سایت پشتیبانی اپل، می‌توانید باتری تلفن خود را رایگان تعویض کنید.

در حال حاضر آخرین مشکلی که در انجمن پشتیبانی اپل مورد بحث قرار گرفته، مشکل از کار افتادن ناگهانی برنامه‌ های تلفن یا به اصطلاح فریز شدن برنامه ‌ها است، که باعث شکایت بسیاری از دارندگان گوشی های iPhone 7 ،iPhone 6s و iPhone 5s شده است. این مشکل امکان برقراری یا دریافت تماس و دسترسی به سایر عملیات‌ های مربوط به تلفن را از کاربران سلب می‌ کند.

به نظر می ‌رسد این مسئله برای برخی از کاربران زمانی آغاز می ‌شود که آیفون را به نسخه iOS 10.1.1 به روزرسانی می‌ کنند و برای برخی دیگر هنگام به روزرسانی دستگاه به iOS 10 این اتفاق می افتد. لازم به ذکر است که این مشکل با رسیت کردن و بازنشانی تلفن به تنظیمات کارخانه نیز برطرف نمی‌ شود.

یکی از دارندگان iPhone 7 این چنین می ‌گوید:

من یک iPhone 7 جدید دارم. برنامه ‌های تلفن گاهی اوقات از کار می افتند و تلفن از من می‌خواهد که با دو بار فشردن دکمه Home و کشیدن انگشت به بالا بر روی صحنه نمایش، برنامه را ببندم (hard close). آیا این یک مشکل شناخته شده است؟ کسی می ‌داند که چگونه باید این مسئله را حل کرد؟ تلفن من به نسخه iOS 10.1.1 به روزرسانی شده است.

اپل اکنون این موضوع را تائید کرده، درست مانند همان رفتاری که در ابتدا درباره مشکلات لمس صفحه نمایش و مسئله باتری از خود نشان داد. امیدواریم که مشکل فریز شدن برخی برنامه‌های اپل با نسخه iOS 10.2  برطرف شود. در حال حاضر نسخه iOS 10.2 Beta برای توسعه دهندگان قابل دسترسی است و دیگر کاربران امکان استفاده از این به روزرسانی را ندارند.

برخی برنامه‌های اپل در iPhone 7، iPhone 6s

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر