;
coinex

گوشی HTC 11 دارای تراشه قدرتمند، نمایشگر بدون حاشیه و 8 گیگابایت رم است (شایعه)

HTC 11 دارای تراشه قدرتمند

بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی HTC 11 دارای تراشه ای قدرتمند ، صفحه نمایشی بدون حاشیه و ظرفیت حافظه بالا است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شایعات اخیر از گوشی هوشمند جدید شرکت اچ تی سی به نام گوشی HTC 11 که از آن با عنوان اچ تی سی اوشن نیز یاد می شود، خبر می دهند. این شایعات از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن تصویری ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل حکایت دارد. برای پردازش این گوشی هوشمند از تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۳۵ و برای پردازش گرافیکی آن از پردازشگر تصویری آدرنو ۵۴۰ استفاده خواهد شد.

شایعات از گوشی HTC 11 با رم ۸ گیگابایت خبر می‌ دهند که این گوشی با این حجم از رم می‌ تواند همزمان چندین برنامه‌ سنگین را اجرا کند و با ۲۵۶ گیگابایت حافظه برای ذخیره سازی داخلی، کاربران قادر خواهند بود هزاران برنامه را دانلود و نصب کنند و همچنین تصاویر و ویدیوهای زیادی را ذخیره کنند. دو دوربین برای پشت این گوشی با روزلوشن ۱۲ مگاپیکسل در نظر گرفته شده و دوربین سلفی برای این مدل از اچ تی سی دارای ۸ مگاپیکسل خواهد بود که می ‌تواند ویدیو چت‌ های شما را به خوبی پشتیبانی کند.

 هنوز مشخص نیست که اچ تی سی از چه باتری‌ هایی در گوشی‌ هایش استفاده خواهد کرد؛ اما شایعه شده است که باتری با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت که انرژی زیادی را فراهم می ‌کند. همچنین از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نسخه ۴ استفاده شده است که نسبت به نسخه قبلی (شارژ سریع نسخه 3) این تکنولوژی ۲۰ درصد سریع تر اقدام به شارژ باتری می ‌نماید.

اندروید 7.0 نوقا با رابط کاربری Sense 8 به صورت پیش فرض بر روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد. انتظار می ‌رود که در اوایل سال ۲۰۱۷ از اچ تی سی 11 رونمایی شود و قیمت آن در بریتانیا 691 دلار خواهد بود.

این گوشی دقیقا مانند تصویری که این شخص با مشخصاتش منتشر کرده نیست؛ بنابراین پشنهاد می ‌شود که آن را فقط در حد و اندازه  یک شایعه در نظر بگیرید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر