;
coinex

انویدیا تکنولوژی خودروی بدون راننده خود را در کالیفرنیا آزمایش می‌کند

انویدیا تکنولوژی خودروی بدون راننده را کالیفرنیا آزمایش می کند

احتمالا خیابان های ایالت کالیفرنیا در روزهای آینده، شاهد حضور خودروی با لوگوی آشنایی باشند. اداره وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا، شرکت انویدیا را هم به فهرست شرکت هایی که امکان آزمایش تکنولوژی های خودران خود را در این ایالت دارند، افزوده است. پس به زودی انویدیا نیز تکنولوژی خودروی بدون راننده خود را در کالیفرنیا آزمایش خواهد کرد.

 به نظر می رسد، این شرکت سازنده تراشه های گرافیکی به زودی شروع به فعالیت خواهد کرد. انویدیا یک شرکت خودروسازی محسوب نمی شود؛ اما پردازنده های خودران خود را طراحی کرده و در ماشین BB8 خود قرار داده است و اکنون می تواند امکان آزمایش تکنولوژی خودروی بدون راننده خود را داشته باشد.

همچنین این شرکت در ماه سپتامبر اعلام کرده بود، به همراه شرکت چینی بایدو، قصد دارد پلتفرم هوش مصنوعی خود را برای خودروهای خودران بسازد.

شرکت های خودروسازی زیادی در حال آزمایش ماشین های خودران خود در ایالت کالیفرنیا هستند. گفتنی است، به تازگی اداره وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا به دو شرکت خودروسازی کم نام و نشان؛ ویگو و والئو نیز مجوز انجام آزمایش خودروهای خودران را داده بود. در همین حال، نام شرکت های بزرگتری از جمله گوگل، هوندا، فورد، مرسدس، ب ام دبلیو و شریک انویدیا، بایدو هم در فهرست اداره وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا به چشم می خورد.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر