;
coinex

برای اجرای بازی سوپر ماریو ران باید به اینترنت وصل باشید

برای اجرای بازی سوپر ماریو ران باید به اینترنت وصل باشید

نینتندو بازی سوپر ماریو ران را به زودی منتشر خواهد کرد؛ اما برای اجرای آن باید به اینترنت وصل باشید. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

نینتندو اعلام کرد که بازی سوپر ماریو ران در تاریخ 15 دسامبر (۲۵ آذر ماه) برای iOS منتشر خواهد شد. این شرکت تیزر بازی سوپر ماریو ران را نیز عرضه کرد؛ اما در این تیزر به یک نکته بسیار مهم اشاره نشده و آن این است که برای اینکه این بازی را انجام دهید، باید حتما به اینترنت اتصال داشته باشید.

این نکته ناامید کننده از مصاحبه با شیگرو میاموتو طراح بازی، مشخص شد. میاموتو اشاره کرد که علت این امر، این است که حلقه زدن اتصالات حالت تک نفره World Tour به سازمان‌های Mushroom Kingdom و Toad Rally که نیازمند اتصال به اینترنت هستند، دشوار است.

این خبر غیر منتظره‌ای است؛ هر چند که آقای میاموتو می‌گوید : ” ما می ‌خواستیم که قادر به پخش اتصال به شبکه در هر سه حالت باشیم تا همه این حالت‌ ها با هم عمل کنند و بازی را در شرایطی ارائه دهند که نرم افزار را ایمن نگه دارد.” او اذعان می‌ کند منظور نینتندو از امنیت، دزدی ادبی، واضح و ساده بودن است.

همچنین در ادامه می گوید:

برای ما نرم افزارهایمان یک دارایی بسیار مهم هستند و همچنین برای کاربرانی که بازی را خریداری می ‌کنند. ما می‌ خواهیم مطمئن باشیم که قادر به ارائه بازی به آنها در شرایطی که نرم افزار ایمن باشد، هستیم.

بله کنسول ‌های walled garden نینتندو با بازی ‌هایی که هزینه هر کارتشان 40 دلار است، باید به ما این تذکر را بدهد که سرانجام هنگامی که این شرکت وارد دنیای موبایل می ‌شود، چه اتفاقی می‌ افتد. ناراحت نباشید، حفظ اتصال به اینترنت برای بازی سوپر ماریو ران آنچنان هم دشوار نیست با توجه به اینکه اینترنت وای فای و نسل چهارم شبکه تلفن همراه همه جا در اطراف ما هستند. هرچند که اگر در هواپیما یا کشتی یا خارج از کشور باشید، دسترسی به بازی سوپر ماریو ران آنچنان راحت نخواهد بود.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر