;
coinex

به روزرسانی برنامه تلگرام قابلیت‌هایی مثل پین کردن پیام‌ها و بهبود ویرایشگر عکس را اضافه می‌کند

به روزرسانی برنامه تلگرام قابلیت‌هایی مثل پین کردن پیام‌ها و بهبود ویرایشگر عکس را اضافه خواهد کرد

به روزرسانی برنامه تلگرام قابلیت ‌هایی مثل پین کردن پیام ‌ها و بهبود ویرایشگر عکس را اضافه خواهد کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

تلگرام یکی از محبوب‌ ترین برنامه‌ های پیام رسان گوشی ‌های هوشمند، اخیرا به روزرسانی منتشر کرده که یک سری قابلیت جدید و کار آمد و بهبود عملکرد به قابلیت‌ های کنونی، اضافه می ‌کند.

این به روزرسانی هم برای دستگاه‌ های اندرویدی و هم برای iOS در دسترس است. پس از به روزرسانی، متوجه خواهید شد که نسخه جدید نسبت به نسخه قبلی بهبودهای فوق العاده ای دارد که تا پایان به آنها اشاره خواهیم کرد.

اول از همه، تلگرام 3.15 با یک قابلیت بسیار مهم و جدید می‌ آید، قابلیتی که به شما اجازه می ‌دهد که یک گفت و گوی مهم را در بالای چت یا به اصطلاح صندوق پستی کاربران پین کنید. با چت‌های پین یا سنجاق شده، در هر زمان و خیلی راحت‌ تر می ‌توانید به چت‌ های مربوط به کار یا موضوع مهم که در جای دیگر به آن نیاز دارید، به آن دسترسی پیدا کنید.

به منظور استفاده از این ویژگی جدید، شما بایستی دست خود را بر روی چت مورد نظر نگه داشته (یا در iOS به چپ بکشید) و سپس گزینه Pin را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که شما می‌ توانید تا 5 چت را پین کرده و به بالای لیست منتقل کنید و همچنین قادر خواهید بود در چت‌های مخفی نیز همین کار را با همین تعداد انجام دهید.

به روزرسانی برنامه تلگرام شامل یک قابلیت جدید و مهم دیگر به نام IFTTT است که می‌ تواند با محبوب ترین شبکه ‌های اجتماعی مثل توییتر و اینستاگرام و همچنین با ابزار بهره وری مثل جیمیل یا پاکت کار کند.

علاوه بر این، IFTTT با برنامه ‌های سرگرمی مانند اسپاتیفای یا پینترست، سرویس‌ های ابری مثل دراپ باکس یا گوگل درایو و دستگاه‌های اینترنتی مثل Nest ،LIFX یا Philips Hue کار می‌ کند.

تلگرام اعلام کرده که نرم افزارش اولین برنامه ایست که به طور کامل با IFTTT یکپارچه است. اساسا، نرم افزار به کاربران اجازه می ‌دهد تا دیگر سرویس ها را با تلگرام کنترل کنند یا زمانی که مشغول کاری هستند، اعلان ‌ها و یا محتوایی مثل عکس و فیلم دریافت کنند.

تلگرام با توجه به نرم افزارهای اندروید، تغییرات ویژه‌ای را اعمال کرده است. به عنوان مثال، به لطف به روزرسانی ویرایشگر عکس در تلگرام هم اکنون کاربران قادر خواهند بود تا عکس‌ های خود را با درجات بسیار کمی بچرخانند.

علاوه بر این، کاربران تلگرام هم اکنون اجازه دارند تا لینک‌ های YouTube و Vimeo را در پخش کننده جدید در حالت تصویر در تصویر مشاهده کنند. در این حالت ویدئو به صورت خودکار کوچک خواهد شد؛ بنابراین شما قادر خواهید بود تا آن را به هر کجای تصویر که می ‌خواهید بکشید. زمانی که شما گوشی را بچرخانید، پخش کننده جدید فیلم حالت تمام صفحه را اجرا خواهد کرد.

در آخر، کاربران اندروید قادر خواهند بود تا پیام‌ ها و رسانه ها را از کلود چت‌ها و کانال‌ها به چت‌ های مخفی ارسال کنند. به روزرسانی برنامه تلگرام با این قابلیت ‌های فوق العاده، با شروع هفته جدید در دسترس کاربران تلگرام قرار خواهد گرفت.

به روزرسانی تلگرام

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر